Bijpraten - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Bijpraten - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Bijpraten

Blijf op de hoogte en volg Cobi

03 Augustus 2012 | Nederland, 's-Gravenhage

Goede morgen, de nieuwe plannen zijn om begin september naar Bangkok Thailand te vliegen en vandaar naar Singpore maleisie te fietsen.
Vervolgens naar Palembang Sumatra te vliegen en daar weer op de fiets te gaan zitten en via Java naar Denpassar Bali te fietsen en af en toe me zelf verwennen met het openbaar vervoer. Of om jullie niet te veel stress thuis te geven, als ik op hele drukke stukken of moeilijke delen niet de uitdaging aan ga.

Van Denpassar gaat het dan met het vliegtuig naar Melborn Australie. Van Melborn op de fiets naar Sydni. En van daar met het vliegtuig naar Auckland New Zealand.

Maya, mijn fietsvriendin uit Zwitserland is een paar dagen op de fiets uit Zwitserland gekomen. We hebben op de fiets gezeten, richting de molens van Kinderdijk. En een dagje naar Heiloo in Noord-Holland gefietst, daar is Maya verder met een bocht door Nederland gefietst naar Utrecht en vertrekt met de trein terug naar Zwitserland.

Gisteren zijn Trieneke, Sylvie en ik in Overijsel wezen fietsen, dat was gaaf

  • 03 Augustus 2012 - 19:11

    Rob:

    Succes Cobi!
    Ik zal je weer van afstand volgen :-)

  • 05 Augustus 2012 - 11:19

    Magda:

    Hoi Cobi,

    Ondernemend hoor, dat je de reis toch weer af wilt maken. Wanneer denk je in Sydney te zijn? Bart en ik zijn daar van 21 tot en met 24 november. Ben jij daar ook tegen die tijd of ben dan nog aan het fietsen of wellicht al in Nieuw Zeeland?

    Groeten van Bart en Magda

  • 06 Augustus 2012 - 21:46

    Wim Harfterkamp:

    Dat wordt weer kilometers maken,dapper hoor!!! wens je veel succes en ik volg trouw je reis en je belevenissen.Leuk trouwens de trip met je vriendin(nen) tenslotte moeten de beentjes soepel blijven.

    Groeten toi,toi toi van Ria en Wim.

  • 08 Augustus 2012 - 21:39

    Peter En HJ :

    Mooie site cobi! We gaan je natuurlijk weer volgen, maar zien elkaar gelukkig de komende weken veel om en in je huis. Fijn dat je er weer bent. Erg vertrouwd! Groet!

  • 09 Augustus 2012 - 00:03

    Lydia Van Der Harst:

    Cobi ik ga je ook weer gewoon volgen.
    Hoop voordat je vertrekt je nog even te zien
    xxx

  • 09 Augustus 2012 - 19:36

    Koos Houweling:

    BESTE COBI,
    DAT WAS LACHEN , NA ONZE VACANTIE DACHT IK ,IK ZAL COBI WEER EENS MAILEN IN HET VERRE OOSTEN,LATER LAS IK DE VERSLAGEN EN TOEN BLEEK DAT JE LEKKER IN HET HAAGJE ZAT,IK HEB WEL GELACHEN HOOR.
    iK WENS JE VERDER EEN PRIMA REIS EN IK HOU JE IN DE GATEN.
    VEEL LIEFS EN DOE VOORZICHTIG.

    GR. KOOS VAN DE SCHILDERSCLUB

  • 16 Augustus 2012 - 19:26

    Annelies:

    Ha Cobi, al weer de spieren soepel aan het maken, begrijp ik. Lekker dat je planning weer rond is. Hoop je voor de tijd nog wel even te zien, groetjes Annelies.

  • 17 Augustus 2012 - 21:58

    Willy-An En Ineke:

    Hallo Cobi,
    Wij zijn de zussen die jou en je vriendin in het koetshuis van Oudaen in Breukelen hebben ontmoet.
    We vonden het leuk om na onze fietstocht je even op te zoeken op je blog. We zijn nu weer helemaal op de hoogte en wensen je heel veel fietsplezier op je wereldreis.
    Groetjes Willy-An en Ineke uit resp. Amstelveen en Middelburg

  • 21 Augustus 2012 - 20:05

    Annemarie Legdeur:

    Hoi Cobi, dat beloofd weer een mooie reis te worden!

    Wij zien er al weer naar uit om je avonturen te volgen.

    Alvast veel succes!

    Groetjes,

    Robin, Annemarie, Jari en Levi Legdeur

  • 01 September 2012 - 23:59

    Hanneke:

    Hoi Coby,

    Het volgende avontuur wacht.
    Ik ga je volgen en wens je veel succes.

    Groetjes,

    Hanneke

  • 04 September 2012 - 20:24

    Bertha/Bob:

    Hoi Cobi succes hoor ,we volgen je
    Gr Bertha /Bob

  • 05 September 2012 - 00:23

    Cobi Bult:

    Lieve fans, bedankt voor de lieve woorden en reacties. Ik hou jullie op de hoogte via het blog.

    Veel liefs voor jullie, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 157679

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: