Auckland, 3 januari 2013 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Auckland, 3 januari 2013 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Auckland, 3 januari 2013

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

03 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Happy New Year, voor alle fans en volgers van het blog.
N.Z. went snel, vanmiddag de trappers aan mijn fiets gezet en naar beneden gesuisd. Een ijsje in Mission Bay, Zwitsers ijs in een perfecte opgerolde wafel.
Vanmorgen regende het een beetje, maar op de fiets was het weer lekker droog vanmiddag, wel veel wind.
1 januari wilde Olga goed beginnen, dus stonden we om 10 uur een les Bikram Yoga te doen, dat is yoga in temp. van ongeveer 26 graden, dacht ik, het leek op fietsen in Thailand, lekker vochtig.
Om 6 uur vanmiddag hebben we nog een les, ik doe het 3 keer.
Gisteren wat foto's ontwikkeld van Maleisie en toe zag ik sept. en okt aan mij voorbij gaan op het apparaat en dacht, oeps wat een leuke foto's en alle herinneringen sprongen naar boven.
Morgen avond staat er een cricketwedstrijd op het programma, Olga is gek van cricket kijken, nu dus life op het veld, meestal lui voor de buis.
Zaterdag weer een kayakdag, en wat gaan jullie het weekend doen?

Annelies, een dag te laat, maar nog Hartelijjk Gefeliciteerd en een fijn weekend.

Veel liefs en groeten, Cobi

  • 03 Januari 2013 - 09:43

    Nelson En Rita:

    Hallo Coba,

    Het antwoord op je vraag voor ons is koffers pakken en zondagmiddag de lucht in.
    We vliegen via Hong-Kong naar Auckland, komen daar dinsdagochtend aan.
    Dan worden we opgehaald door onze kinderen en kleinkinderen.
    Als ik het goed heb ga jij dinsdag weer op de fiets, neem aan dat je wel weer terug komt bij Olga.
    We nemen contact en spreken wat af

    Tot ziens in Auckland,

    Nelson en Rita.

  • 03 Januari 2013 - 09:54

    Cobi Bult:

    Hele goede vlucht en ik ben hoogst waarschijnlijk nog in Auckland, als jullie aankomen.
    Maar geniet eerst maar van de kinderen en kleinkinderen.
    Dan houden we tegen het weekend even een samenkomst, of zo iets.
    Groeten aan de Limmers, Cobi

  • 03 Januari 2013 - 15:09

    Gitta:

    Hoi Cobi!

    Happy new year! En ik kan me bijna niet voorstellen dat je nu helemaal naar NZ bent gefietst, het lijkt gisteren dat ik jou en Cornelli in Bonn tegen het lijf liep...

    Petje af!

    Liefs
    Gitta

  • 03 Januari 2013 - 23:33

    Cobi Bult:

    Ja Gitta, dat lijkt mij ook, maar het is negen maanden geleden. Het was een super ontmoeting, niet te weten toen dat het ook nog weer verder ging met Maya erbij.
    Wat hebben we veel beleefd in een z'n korte tijd. Ook om nooit te vergeten. Het plopt af en toe zo maar naar boven, als er iets heel anders aan de hand is.

    Wat doe jij op dit moment en wat zijn je plannen?
    Liefs en groeten aan mijn jongste wereldreisfietster, Cobi

  • 05 Januari 2013 - 09:59

    Nico Bult:

    Hoi Cobi en Olga,

    Voor jullie de beste wensen en een gelukking 2013!!!!

    Geniet er lekker van en doe Arjan, Sharmainne, de kids en opa Nelson en oma Rita de groeten.

    Groetjes,

    Nico, Chantal, Demi en Nina

  • 05 Januari 2013 - 22:20

    Cobi Bult:

    Nina, Demi, Chantal en Nico bedankt voor jullie wensen, het is hier heerlijk om te zijn. Beetje wind, zon en gisteren verbrand aan het strand. Olga assisteerde met surfen, ik dacht o we gaan surfplanken zien.
    Maar het waren oefeningen om met grote golven in de kayak aan het strand te komen of aan land. Maar de golven waren het belangrijkste. Dat kan op verschillende manieren. Alles wat met water en golven te maken heeft, daar komt het woord Surfen in voor!
    Ik zwem dan in zee, drijvend of surfend op de golven. Hier zie je ook surfplanken met een persoon, recht opstaand, met een peddel, het lijkt dan uit de verte een gondelier uit Venetie.
    Zo ik ga straks nog een keer Bikram yoga doen, de tweede keer was het al makkelijker dan de eerste les.
    Maar daarvoor een bezoek brengen aan het museum van Auckland.
    En van de week doe ik de groeten van jullie aan de fam. hier in Auckland.
    Jullie nog straks een fijne zondag, veel liefs ook voor de anderen in Limmen, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 157657

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: