Brandon - Reisverslag uit Brandon, Canada van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Brandon - Reisverslag uit Brandon, Canada van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Brandon

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

05 Mei 2015 | Canada, Brandon

eerst de foto's, ja een probleem met het blog.
Vandaag was het iets moeilijker, zijwind en niet zo'n klein beetje. Maar dat de foto's weer niet zo gaan zo als ik wil, ja....
Voor het eerst in een bib waar betaald moet worden, ben dat niet gewend, maar ja, het is ook niet zo erg.
Vanavond ben ik weer bij een gastgezin. Dat vind ik wel weer lleuk, al die motels, hoe is het bed, de inrichting, de kleur handdoeken, hoe werkt het slot, is er wel een ontbijt of geen, wie worden de buren, welke auto staat er straks voor de deur bij de buren en hoe werkt de tv.
Nog 200 km tot aan Winnipeg en daar ga ik nog 3 dagen over doen, lijkt mij relaxt, hoewel er voor morgen regen is voorspelt, daar doen de tv heel dramatisch over. Kijken hoe dramatisch het morgen wordt.
Ik heb vanmorgen bij de koffie gevraagd hoe dat in elkaar zit, de mensen die er ook koffie drinken. Vanaf half acht 's morgens komen mannen en vrouwen uit de buurt, daar alleen koffie drinken, zo tot een uur of tien, hafl elf, je kan vroeg komen en ook wat later en babbelen dan over allerlei zaken, die wij ook bij de schildersclub op maandag morgen bespreken.
Zo ik ga het nog een keer proberen met de fotot's en anders morgen.
Fijne avond, volgers, tot morgen, Cobi

  • 06 Mei 2015 - 17:51

    Wim Harfterkamp:

    Hoi Cobi.
    Ja een hotel is niet altijd handig je moet altijd maar afwachten hoe een en ander werkt en geregeld wordt.
    De kilometers die je wegfietst is ook indrukwekkend hoor wij zijn al blij als we 20 km hebben gehaald.
    Hier bij ons is het ook nog geen voorjaar hoor, regen wind onweer en af en toe een zonnetje.
    Maandagmiddag hebben we de laatste eer aan Mart Verschuur gebracht.Er waren veel schildersclub
    leden bij aanwezig. Het was een mooie plechtigheid en Jan Vos heeft ook mooi gesproken.
    Het onverwachts overlijden van Mart heeft bij velen van de schildersclub echt veel impact gehad.

    Wens je veel plezier de komende drie dagen als je even gas terug neemt en daarna weer veilige kilometers.
    Met warme groeten van

    Ria en Wim.

  • 07 Mei 2015 - 03:49

    Cobi:

    Dank je wel Wim, voor je reactie en ik heb ook de mai van Jan gekregen, dat is ook fijn, ben bijna helemaal bij. Natuurlijk niet helemaal, want ik was er niet bij, maar als ik terug ben wil ik alle verhalen horen, hoe ieder het beleeft heeft. Mart was een konklijke deelneemster van de schilderclub " Piet Becker".
    De regen viel mee, vooral omdat er een hoogte punt was op een ander vlak van het fietsleven, zie het hoofdstuk Mc Gregor.
    Groeten aan Ria
    En alle volgers fijne dag, liefs en groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 157379

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: