Mtskheta - Tbilisi - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Mtskheta - Tbilisi - Reisverslag uit Tbilisi, Georgië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Mtskheta - Tbilisi

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

27 Mei 2012 | Georgië, Tbilisi

Vrijdag van Gori naar Mtskheta, lekker binnendoor, met veel bloemen en een enkele heuvel. Mtsketa is de oude hoofdstad en is bijzonder goed bedeeld met kerken. Ik kwam om 3 uur aan en het begon te regenen tot middernacht. Volgende dag was de zon er weer en was het een nationale feestdag, met veel dans en muziek.En weer gezellig eten in de hostel. Met ja weer een fles......
Zondag ongeveer 20 km gereden, voor de wind, naar Tbilisi en er was een groet demonstratie voor betere voorzieningen, die zijn hier niet zo....
Ik lig met de fiets op de kamer en nog twee andere heren, uit Amerika. Ik hoop dat zij net zo hard snurken als ik... Morgen vertel ik daar meer over...

de links voor picasaweb photo albums

https://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=116321547177381438321&target=ALBUM&id=5747840466666586193&authkey=Gv1sRgCKn83928rf7MWg&feat=email


https://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=116321547177381438321&target=ALBUM&id=5747941643501052881&authkey=Gv1sRgCLuC4byHgaqsfw&feat=email

  • 27 Mei 2012 - 21:54

    Josephine:

    Cobi,
    Je hebt alweer meer gezien. Wat benijd ik je. Leuk, met twee heren op de kamer en de fiets ertussen in. Haha.
    Hier was het vandaag erg warm en files naar Scheveningen. Wij hebben lekker gefietst, van Scheveningen naar Kijkduin door de duinen.

  • 28 Mei 2012 - 14:31

    Yamina:

    hallo cobi, ho't met je met ons gaat goed en het is heel warm hier, je haar ziet heel mooi uit. groetjes yamina.

  • 28 Mei 2012 - 16:13

    Cobi Bult:

    Josephine dat ga ik volgend jaar ook weer doen naar Kijkduin, voorlopig zijn het nog bergen, met heel veel bloemen, voor jullie liefs van mij

    Yamine gelukkig bij jullie nu ook mooi weer, veel liefs speciaal voor je moeder. Het bellen hiervandaan is waanzinnig duur, een minuut of zo 5 euro.
    Maar ik ga haar nog wel even proberen te bellen, voor iedereen van de familie veel liefs, vooral voor de minimensjes, een dikke knuffel, Cobi

  • 30 Mei 2012 - 15:31

    Cecile Sl.:

    Geweldig, telkens weer een andere ervaring rijker. Ik hoop dat het snurken is meegevallen. mooie foto's, zo zien wij ook nog eens iets van dat voor ons totaal onbekende land. Liefs Cecile en Jozef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 157673

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: