Invercargill-Queenstown-Haast-Greymouth - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Invercargill-Queenstown-Haast-Greymouth - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Invercargill-Queenstown-Haast-Greymouth

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

21 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Greymouth

Gefeliciteerd Jari van Bas en mij, dat je ook nog eens naar New Zealand mag gaan reizen, dat wensen wij jou toe. Maar ook een fijn weekend. We zijn een beetje laat. Bij jou nog anderhalf uur. Hier zijn we al weer lekker bezig met de vrijdag...
Jari de foto's lukken weer eens niet, zo we stappen weer in de auto en kijken waar er weer een internetmogelijk is.
Jij slaap lekker, liefs en groeten voor de familie, tot later, Cobi
Zo het werd veel later, want nu is het zaterdagmorgen en Bas haalt Olga van het vliegveld en ik zit in een Bp, fietsverhuur en internetcafe in Nelson,daar zitten we op dit moment.
Vanuit Invercargill ben ik dinsdag met de bus richting Queenstown gegaan, over Dunedin, waar de foto is genomen voor Jari, treinstation, wat wereld beroemd is. In Q. kwam Bas aan met het vliegtuig en zijn we de volgende dag tot Haast aan de westkust gekomen.
Donderdag, Greymouth en vrijdag zijn we verder omhoog gereden tot in Nelson.
De Westkust is schitterend, niet veel bewoning, maar alle toeristenbussen
rijden er en ook al mijn fietscollega's nemen deze route, ik heb er met mijn fietsreis niet zoveel gezien. Ik neem natuurlijk ook de "vergrijzingsroute", die niet door de jongeren wordt genomen, maar ik krijg toch nog complimenten en felicitaties van jullie.
Straks beginnen we aan ons kayak weekend, voor jullie ook een fijn weekend, hier gaat de zon het hele weekend schijnen, volgens de tv. Dus dat wordt nog veel smeren tegen de zon. Veel liefs vanuit een zonnig Nelson op het zuid eiland en ik wens jullie ook de zon toe, Cobi

  • 21 Maart 2013 - 23:12

    Paula:

    Lieve Cobi,

    Nog even en dan ben je al weer terug. Wat mooi om al je belevenissen zo af en toe eens tot me te nemen. Wat is nieuw zeeland mooi. En leuk om zo met je dochter en inmiddels ook zoon te zijn.
    Overmorgen komen de vega dames bij mij eten en zullen we aan je denken.
    Je kunt gauw weer aanschuiven.
    Helaas zul je mij tweede paasdag niet zien. Ik ga met Alwin de paasdagen naar de Vogezen sneeuwwandelen waarschijnlijk.
    Waar hebben we zin in he, met die kou die hier maar niet ophoudt.

    Groetjes en een hele fijne laatste tijd van je reis.

    Liefs Paula

  • 22 Maart 2013 - 21:27

    Cobi Bult:

    Dames van de Vegaclub fijne avond en Paula jullie een fijn weekend, liefs en groeten, Cobi

  • 23 Maart 2013 - 22:54

    Abdullah :

    Hallo alles goed met ik hop wel Isallah.
    hier is te koud echt.
    en daar lekker warm En hier gaat het goed en niet slecht
    Iedereen heeft groetjes voor tot snel veel kus voor. XXXXX
    A. famili Ekinci

  • 25 Maart 2013 - 21:12

    Cobi Bult:

    26 maart 2013

    Goede morgen Abdullah, dat is nog eens een verrassing dat jij een berichtje achter laat op mijn blog. Dank je wel. Het is hier inderdaad lekker warm, alleen in de ochtend een beetje fris, een trui aan. Ik lees in de krant, sneeuw in Londen en Wenen. Vorig jaar fietste ik in Wenen deze tijd van het jaar en daar was het 25 graden overdag, dat is nu wel wat anders. De Nieuwzeelanders hebben de droogste zomer sinds 70 jaar. Ik weet niet of dat door mij komt?
    Maar Bas is er ook blij mee dat de zon schijnt nu hij hier vakantie houdt.
    Doe jij iedereen van de familie, speciaal Mesut de groeten en verder iedereen in Den Haag en Nederland, veel liefs voor jou, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 157657

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: