Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Cobi

07 September 2012 | Thailand, Bangkok

Goede middag fans van mij. Het gaat prima met mij, wel enorm moe, maar blij dat alles tot nog toe prima is verlopen.
Met Bas mee naar Schiphol, even spannend, want de fiets was, daar was niet opgerekend, dat die ook mee wilde.
Bas even geregeld, gaat mee via de "speciale buitennissige bagage" en daar haal ik de fiets ook weer op in Bangkok.
Helemaal in prima conditie, even alles er weer op gezet, verdraaid en op gepomt. Het visa kostte niets, even invullen en laten zien bij de douane, op de foto en een fijne dag gewenst met elkaar.
Toen een taxi, dat gaat ook met heel veel orde en regelmaat, geen gedrang.
Je melt je aan bij een aardige mevrouw en dan komt er een taximijnheer, die je voor het hotel afzet.
Het ziet er overzichtelijk uit tot nog toe, wel veel verkeer, maar bij de zeebra is oversteken goed te doen.
Even koffie gedronken, in het park gefietst en dan mag ik op mijn kamer.

Nu een beetje bij gekomen, maar heb zin om vanavond vroeg naar bed te gaan. Nog niet geslapen vanaf gistermorgen halfzes.
Het weer is warm en een beetje klam, vannacht had het 5 uur geregend, zei mijn taxischauffeur.
Ik ga de straat nog even op, voor water en wat te eten en misschien een kledingstuk.
Liefs en groeten, Cobi

• 07 September 2012 - 11:00

Thomas Heine:

Ich freue mich für Sie, dass die Reise weitergeht. wir hatte uns ganz zu Beginn in Düsseldorf-Kaiserswerth getroffen, da waren sie noch bis Mainz mit ihrer Bekannten unterwegs. Ich werde Sie im Internet weiter verfolgen und freue mich etwas über Sie zu lesen.

Eine gute Reise
    Thomas

• 07 September 2012 - 11:09

Krijn:

En ja hoor, de vogel is alweer gevlogen! En heeft al weer foto's op haar blog gezet. Veel plezier, voorspoed, en goede gezondheid onderweg iig. Gajevolgen.
    groeten,
    Krijn

• 07 September 2012 - 11:10

Ilse:

Ha Cobi,

Leuk om weer van je te lezen. Heel veel plezier!

Dikke knuffel, Ilse

• 07 September 2012 - 11:25

Peter En HJ:

Ha die Cobi! Klinkt al weer helemaal goed. Park ziet er geweldig uit. Heel veel plezier. Groeten, HJ en Peter

• 07 September 2012 - 16:35

Bart En Magda:

Geweldig dat je alweer in Bangkok zit en leuk dat je ook foto's stuurde vanaf Schiphol. Zien we Bas ook weer eens. Niet veranderd, maar wel een tikkie ouder geworden.
    Co, geniet van de reis. al zal het in Bangkok wel klam en nat blijven. Dat hoort daar bij dit jaargetijde, maar je gaat nog heel wat klimaatzônes meemaken.
    Tot een volgend bericht en heel veel groeten van
    Bart en Magda

• 07 September 2012 - 18:26

Cornelli:

De spits is eraf.Nu je fietsritme vinden.Zijn er fietspaden aldaar?Het onderschrift bij de foto's waardeer ik zeer.Geniet ze ,ik geniet met je mee!Brasa cornelli
    P.s. "huisarrest"valt enorm tegen(hier prachtig fietsweer )

• 07 September 2012 - 22:22

Annelies:

Ha Cobi, nou daar ben je al weer aan het andere eind van de wereld. Leuk om je weer te volgen.
    Vandaag m'n contract ondertekend, dat wordt een andere ontdekkingstocht weer. Jij veel plezier op de jouwe! Fiesthelm op in dat verkeer?!

• 08 September 2012 - 13:12

Koen:

Gaaf Cobi dat je weer op weg bent! Ik wens je alle goeds voor je reis en geniet er van. Ik blijf je verhalen met veel belangstelling volgen.
    Groetjes, Koen

• 08 September 2012 - 15:04

Cobi:

Lieve fans, dank jullie wel voor de reactie.
    Thomas macht alles Gute, Krijn leuk je te lezen, Ilse, doe de zangeressen de groeten, HJ&P, B&M, de groeten in Den Haag aan alle bekenden, Cornelli morgen ga ik op de fiets een klein stukje, het is zondag.
    Koen jij ook heel veel plezier met de fietsreis.
    En Annelies, fijne werkweek.
    Nu even een nieuw verslagje, liefs voor iedereen, Cobi

• 13 September 2012 - 19:38

Margreet:

Hoi Cobi,

Alweer gegaan, prachtige foto's en ik ga morgen naar ma, dus dan zullen wij alles even laten zien en lezen, groetjes, Margreet, Fokke, Vivian en Truus