Bijna op de grens Turkije en Georgie - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Bijna op de grens Turkije en Georgie - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Bijna op de grens Turkije en Georgie

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

11 Mei 2012 | Turkije, Ankara

Goed middag, ben bijna op de grens met Georgie. En het gaat nog steeds lekker. Gistermorgen eerst wat kaarten gepost en dan krijg je op het postkantoor, gewoon thee en een praatje met een vertaal telefoon. Echt handig, gaat niet snel, maar het werkt. Vervolgens geen tunnel, maar een kleine omweg. Dit keer was de Öretmen evi niet voor mij open. Wel na bellen 15 km terug, daar was plaats. Maar ja terugfietsen? Nee dan maar eens een 5* hotel proberen. En ja, dat was nog een redelijke prijs ( 70 tl). Er was maar voor een nacht plaats, maar dat is genoeg voor mij. Er was geen internet en dat komt dan later wel. Vanmorgen in de eerste stad gevraagd waar is een internetcafe. En de mijnheer zei: Gebruik die hier maar in de zaak. En wat wil je: thee of koffie?
Doe maar koffie!Even kijken op google maps of er nog tunnels komen en ja, twee stuks.Een ervan kon ik omheen fietsen, de andere niet, maar de tunnels zijn super verlicht. Toch maken de auto's een enorm lawaai!
Vervolgens naar mijn nieuwe overnachting. En dat ging weer helemaal zoals het al een paar dagen gaat. Weer gezellig en weer uitzicht op de Zwarte zee. Het is al een paar dagen hier een zeedamp, maar ik
fiets nog met korte mouw.
Het is wel spannend dit weekend fiets ik Georgie in,een heel nieuw land, toch spannend, maar eerst jullie een fijn weekend. En Anna en Peter een fijne verjaadag, met veel vrienden. Liefs en groeten uit Turkije, Cobi

  • 11 Mei 2012 - 14:53

    Tineke Van Cappellen:

    Hoi Cobi,

    wat leuk te lezen wat je allemeel meemaakt, ik dacht dat je vorrig jaar al vertrokken was.
    veel succes.

  • 11 Mei 2012 - 21:59

    Josephine:

    Cobi,
    Bedankt voor je mail.
    Spannend, dat je nu bijna in Georgië bent. Heb je geen visum nodig?
    Is je haar nu helemaal kort of zit het in een staart?
    Wat zijn de mensen daar aardig!
    Groetjes, Josephine

  • 12 Mei 2012 - 10:58

    Cobi:

    Leuk je reactie Tien, ben in augustus afgeroomd van het JWC. En toen eerst even Suriname gaan doen met een vriendin en alle Surinamers. Suriname is ook echt gewoon te gek en te leuk om je vakantie te houden. Maar wel info vragen aan Cornelli.
    En toen ben ik 2 maart met mijn fietstocht begonnen, volgens de planning ( eerst sparen en dan uitgeven).
    En Josephine mijn haar is er echt af en over twee maanden ( Laos ) gaat er weer een stuk af. Ik kom helemaal super GRIJS terug.

  • 13 Mei 2012 - 06:33

    Jacolijn:

    Groetjes en alvast gefeliciteerd met je verjaardag binnenkort!

  • 13 Mei 2012 - 13:30

    Cobi Bult:

    Jacolijn, jij bent de eerste, dank je wel. En hoe gaat het met jou en het werk?
    Volgend weekend lekker een lang weekend.
    Groeten voor al de collega's
    en voor jou veel liefs, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 799
Totaal aantal bezoekers 157688

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: