van Qax naar Saki - Reisverslag uit Bakoe, Azerbeidjan van Cobi Bult - WaarBenJij.nu van Qax naar Saki - Reisverslag uit Bakoe, Azerbeidjan van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

van Qax naar Saki

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

06 Juni 2012 | Azerbeidjan, Bakoe

Van morgen weer vroeg vertrokken, te zien oop de foto's bij het vorige verslag.
Ik werd weer afgeraden om de weg, die ik had gekozen niet te gaan doen (taxischauffeur). Was ook wel waar. Maar bijna geen auto's. Wel een hele gevaarlijke hond, zijn baas zag mij aankomen en hield hem met zijn voet vast. Maar dat beest had zin in mij, dus met volle vaart bij zijn baas vandaag. En grommend voor mij staan, er was geen afdaling. En wat nu, de baas kwam rennen en de hond beet in mijn broekzak, waar een ( gelukkig ) dikke leren portemonnee zit. Tand in mijn broek en de voet van de man weer op de hond. Moet nog even zuchten nu ik het weer intoets.
Vervolgens weer verder met de fiets, want als het vroeg is zijn er lange schaduwen op de weg. Maar om elf uur niet meer. Dan maar even gezellig kletsen met wat manvolk. Dit keer werd ik ook bij het opstappen tegen de heuvel op, even aangeduwd door die man, samen met mij en de fiets op de foto, dat wilde hij zo graaaaaaaag.
Saki is een mooie stad, morgen daar over meer. Groeten, Cobi
Sorry, het lukt mij vandaag niet om de foto's op het blog te zetten!

  • 06 Juni 2012 - 13:17

    Annemarie Legdeur:

    Hoi Cobi,

    Wat tref jij het toch steeds. Overal ter wereld staan de mannen voor je klaar.
    Ik ben nog nooit een berg opgeduwd. Robin zou zeggen; "fiets zelf maar". Je moet me toch eens leren hoe je dat doet! Verder ben ik blij om te lezen dat het nog steeds zo goed gaat. Ik geniet van de verslagen en de mooie foto's. Goede reis weer verder!

    Groetjes,

    Annemarie

  • 06 Juni 2012 - 14:22

    Wim Harfterkamp:

    Wat een akelige belevenis met zo'n bijtgrage hond.Zorg dat je voortaan een stuk worst bibdehand
    hebt,erlopen daar ongetwijfeld meer van dat soort honden rond.
    met vriendelijke groeten Wim mede namens de hele schilderclub.

  • 06 Juni 2012 - 16:47

    Annelies:

    Heerlijk stralend op die groepsfoto!
    Ziet er gzellig uit op dat plaatje.
    Heerlijk toch zo'n duwtje met het opstarten, zeker met die lading.
    Hoeveel graden is het?
    Fijne tijd weer.
    Groeten Annelies

  • 07 Juni 2012 - 10:03

    Trieneke:

    Hoi Cobi,

    Wat een heftig verhaal met die hond! Gelukkig is het goed afgelopen maar de volgende? keer misschien niet zo goed. Je had toch pepperspray bij je, of de suggestie van Wim, iets lekkers.
    Pas maar goed op jezelf, hoewel ik niet weet hoe dat in dit verband zou moeten!

    Ben benieuwd naar het volgende land van je reis. Als ik kijk waar je niét naaar toe wil moet je m.i. gaan vliegen.

    Veel liefs, Trieneke

  • 07 Juni 2012 - 11:47

    Cobi Bult:

    Ja de honden, die zijn snel en ik denk zal niet zo'n vaart lopen. Ben ook traag van begrip als het warm is. Maar de tip van worst is een goeie, die ga ik uit proberen.
    En Annemarie, je moet er heel ver voor fietsen, om het zover te krijgen. En heel oud worden. Dus laat Robin maar naar je aoto kijken als hij het niet doet, dat is ook makkelijk. En iedereen is natuurlijk heel nieuwsgierig waar ik vandaan kom en waar ik naar toe ga. En ook wat de fiets waard is, dan wil iedreen toch liever een oude auto voor dat geld.
    Wim, idereen de groeten en een fijne vakantie gewenst aan mijn schilders en schilderessen.
    Ja Trieneke het word volgende week spannend wat amb. van China doet en waar er allemaal vliegtuigen naar toe vertrekken uit Baku?
    Volgende week deze tijd weet ik meer...........
    Annelies het is iedere keer heel gezellig met een groepje en deze mensen gingen er niet voor zitten, wat de meeste wel doen. Zij waren echt zich zelf, na een half uur gekheid van mij...
    Iedereen weer, o ja het is zo rond de 30 graden vanaf 11 uur tot 22 uur, dan slaap ik en in de ochtend is het 15 graden, leuk fietsweer, de groeten, veel liefs, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 157683

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: