Een rustige ochtend - Reisverslag uit Narathiwat, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Een rustige ochtend - Reisverslag uit Narathiwat, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Een rustige ochtend

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

26 September 2012 | Thailand, Narathiwat

Vanorgen met een beetje miezer vertrokken uit de bungalow, was er rustig, maar ik kreeg het advies de fiets binnen te zetten, dus gedaan. Vanmorgen vroeg gewekt door een paar naast mij, mijn fantasie was een ouder paar. Maar vanmorgen keek mij een jonge dame mij verbaasd aan.
Ik had een heerlijk ontbijt en Suriname zat weer in mijn gedachten, zie foto's. De afstand van vandaag was maar60 km. En ik volgde in de stad een bord met tourist informatie, maar dat liep op niets uit. Zij sturen mij weer terug naar het centrum. Gelukkig voor mij was er wel een internetcafe. En zit ik weer gezellig tussen de spelletjes doende jongens, naar jullie te mailen. Het is hier net als in Suriname, waar ik vorig jaar met Cornelli was, heerlijk warm, relaxt leven, mooie groene omgeving, veel water, en mis ik wel een beetje jullie KOU, sorry hoor.

Veel liefs, en even kijken wat het gaat worden vanmiddag, groeten, cobi

  • 26 September 2012 - 14:07

    Evi:

    Hoi Cobi, ben benieuwd hoe ver jij vandaag bent gekomen. Ja, hier is't frisser geworden, ca 17 graden overdag. Ik stuur je wat van de harde en frisse wind aan de kust. Zelf vandaag kinderpostzegels besteld bij een jongen aan de deur; zal nog wel even duren tot ze gebracht worden. Ergens halverwege november. Tegen die tijd kun je me het mailadres van Olga geven.
    Zorg goed voor jezelf + liefs, Evi

  • 26 September 2012 - 19:29

    Trineke Collet:

    Lieve Cobi,
    Eindelijk een aantal van je verslagen gelezen (de laatste 5) en de foto's bekeken, wat een prachtige natuur. Proef ik een beetje heimwee, je soms eenzaam voelen? Spreken de mensen wel een beetje Engels of moet je jezelf met handen en voeten duidelijk maken? Als dat het geval is kan ik me heel goed voorstellen dat je je soms alleen voelt. (ook zonderdat hoor). Het fietsen in de hitte kost natuurlijk extra energie, wat goed dat je zo vroeg op pad gaat als het nog niet zo heet is.
    Ja de wnnaars van verkiezingen gaan voortvarend te werk. Het helpt denk ik dat het klikt tussen hen beiden.
    Veel succes en liefs, Trineke

  • 27 September 2012 - 09:34

    Annemiek:

    Lieve Cobi,
    Dank je voor al je reisverslagen en leuke foto's, die maken het net nog even echter allemaal.
    Ik ben over het algemeen niet zo,n reageerder, terwijl je dat nou net wel nodig heb, denk ik.
    (zie Trineke.) Gisteren is Bo overleden bij de dierenarts, ik herinner als de dag van gisteren dat we hem samen met Freya uit het Dierenasyl gehaald hebben. Het ging het laatste half jaar al niet zo goed met hem en hij is spontaan heengegaan zonder spuitje.
    Ik ben verdrietig maar ook opgelucht dat zijn strijd achter de rug is.
    Ik lees je reisverslagen met aandacht en plezier en denk aan je. Nog even dan ben je bij je dochter een heerlijk vooruitzicht lijkt me. Ik wens je nog heel veel lieve en inspirerende mensen toe op je pad.
    Lieve groet uit Den Haag.
    Annemiek.

  • 27 September 2012 - 11:23

    Cobi Bult:

    Dank jullie wel voor je mailtjes,
    Ik wenstegistermiddag een beetje wind en regen en ik werd gelijk bedient. Kon nog net droog over komen, maar daarna brak de storm los en bleef het de hele middag regenen. Het is iets koeler geworden of ik ben er aangewend geraakt. Alleen met fietsen, afstappen breekt het zweet er aan alle kanten uit. En zie ik de mensen kijken, of lijkt het maar. Iedreen is wel met mij aan het meeleven, bij jullie maar ook hier. Krijg veel complimenten en auto's rijden mee en de schauffeurs vragen van alles. Ook de militairen, dat zijn allemaal prachtige mannen met uniformen, die perfect zitten en dan denk ik o, wat moet dat warm zijn. en jullie zien er koel uit. Ook hier in Maleisie heten de militaitairen mij welkom.
    Evi leuk dat je postzegels stuurt, ik betaal er graag voor, hou namelijk geld over, van de reis.
    Trineke, ja ik had wel heimwee naar jullie, maar dat wordt al minder, het tempo zit er in met fietsen en het alleen zijn begint te wennen. Fijn dat de politiek eens zich van de beste kant laat zien.
    Annemiek voor jou een speciale foto bij het volgende verslag. Ik kom veel poezen tegen, zien er ook af en toe uit om te knuffelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 157660

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: