Sathing Prha - Reisverslag uit Sathing Phra, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Sathing Prha - Reisverslag uit Sathing Phra, Thailand van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Sathing Prha

Door: cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

21 September 2012 | Thailand, Sathing Phra

Goede middag, de fietstocht voor vandaag zit er weer op. Om kwart over zes vertrokken. Gisteren was het voor een groot deel autoluw. Maar vandaag waren er weer veel mensen onderweg. De kinderen zijn heel leuk, groeten, zwaaien en roepen. Veel auto's zwaar beladen met mensen die naar hun werk gaan. En vrachtwagens, meestal zo drie achter elkaar en dan weer 10 minuten gewoon verkeer. De vluchtstroken worden door de brommers, de brommer met zijspan en door mij gebruikt. De brommers en fietsers rijden ook aan beide kanten. Dat kan wel eens lastig zijn. Maar ja dat doe ik Nederland ook, dus hier moet het ook maar!

Elly gefeliciteerd vandaag een fijne dag, of weekend om te vieren?
En Fatma jij morgen een fijne verjaardag, zie de foto's

Ik heb mij vandaag in de bananen te goed gedaan, mini bananen. En later een lunch met rijst, groente en ei. Na een uur zaqt ik onder de uitslag in mijn hals, pukkeltjes. Ik denk van de lunch, gaat wel over hoop ik!

Ik ben in een resort aangkomen en blijf twee nachten. Het is er mooi en ligt aan het strand. Het heeft een duitse eigenaar en is mooi en smaakvol ingericht.

Verder heb ik mijn eerste wereldreiziger ontmoet, die net als ik op weg is van Bangkok naar Singapoer, Robert uit Duitsland, hij had lekker weinig bagage mee, maar gaat dan ook maar voor 6 weken, de tocht doen. Was even leuk, koffie uit blik, koel geserveerd, een praatje en dan weer verder. Robert gaat sneller en was dan ook snel uit zicht.
Fijn weekend, liefs, Cobi

  • 21 September 2012 - 10:08

    Nelson Bult:

    Hallo Cobi,

    Leuk je verslagen weer te ontvangen en je te kunnen volgen.
    Je bent alweer aardig op weg naar Auckland.
    We hopen je volgend jaar te zien in Auckland.
    Veel plezier en geluk onderweg, wees voorzichtig.

    Groeten van,
    Rita en Nelson.

  • 21 September 2012 - 10:36

    Cobi Bult:

    Nelson en Rita jullie een fijn weekend, liefs en groeten, Cobi

  • 21 September 2012 - 11:43

    Bertha/Bb:

    Hoi Cobi
    Zo te zien en te lezen geniet je van je reis.
    Leuk die verlagen en vooral de foto's.
    We volgen je ,veel plezier en de groetjes uit Alkmaar
    Bertha Bob

  • 21 September 2012 - 16:12

    Trieneke:

    Hoi Cobi,

    Wat een prachtige foto,s heb je steeds! Het is, gezien je verslagen, wel een heel ander soort reis dan voor je stop. Minder contact met de bevolking lijkt mij. Wat doe je 's avonds, lig je steeds heel vroeg in bed en is het dan nog zo warm? Ik ga weer voor een weekje naar Riet. Hoop nu daar mijn mail te kunnen lezen.
    Liefs. Trieneke

  • 21 September 2012 - 16:55

    Elly Van Ham:

    Hoi Cobi,

    Leuk dat je aan mijn verjaardag dacht.We volgen jou en ik moet zeggen dat je hele mooie fo'tos maak.
    Vanavond heb ik een groot feest van mijn werk met veel muziek en ook salsa dansen.Nck en Simon treden op dus ik heb vanavond mijn feestje.Ik vier het inderdaad Zondag hier is alles goed en ik wens je veel succes met je verdere reis.

    veel liefs van ons.
    Elly.

  • 22 September 2012 - 00:11

    Cecile Sloots:

    Hoi Co, wat een ervaringen weer, ieder land is toch maar weer anders, zeker in vergelijk met Turkije ed.Wat je schreef over die fietsers links van de weg, vond ik destijds wel eng,wij hebben destijds in Vietnam ook gefietst, het blijft voor mij een fantastisch vervoermiddel. We gaan morgen op vakantie (met de auto hoor, geen fiets..) naar Itallie daar is het ook weer anders.Ik denk luxer dan in Thailand hoewel...Heb je redelijk fietsweer? Hier is het nat en koud en als ik op de mail kijk is het in Italie 25 gr. we blijven tot eind oktober weg, ik verheug me er nu al op om dan een heleboel mails van jou achter elkaar te lezen. Zit je dan al in Aurstralie? ik dacht het niet, even checken...
    Goede reis verder en tot wedercontact op digitale wijze.
    dikke kus van Cecile en Jozef.

  • 22 September 2012 - 00:11

    Cecile Sloots:

    Hoi Co, wat een ervaringen weer, ieder land is toch maar weer anders, zeker in vergelijk met Turkije ed.Wat je schreef over die fietsers links van de weg, vond ik destijds wel eng,wij hebben destijds in Vietnam ook gefietst, het blijft voor mij een fantastisch vervoermiddel. We gaan morgen op vakantie (met de auto hoor, geen fiets..) naar Itallie daar is het ook weer anders.Ik denk luxer dan in Thailand hoewel...Heb je redelijk fietsweer? Hier is het nat en koud en als ik op de mail kijk is het in Italie 25 gr. we blijven tot eind oktober weg, ik verheug me er nu al op om dan een heleboel mails van jou achter elkaar te lezen. Zit je dan al in Aurstralie? ik dacht het niet, even checken...
    Goede reis verder en tot wedercontact op digitale wijze.
    dikke kus van Cecile en Jozef.

  • 23 September 2012 - 07:28

    Cobi Bult:

    Ja het is wel een ander stuk van de wereld, als zij vragen waar kom je vandaan? en ik zeg Nederland,Holland, dan zegt de meesten dat niets. Amsterdam dan maar proberen, en ja dan komt er wel iets nog niet veel. Maar als het over voetbal gaat dan komt er wel iets. En dat is Van Percy! Er is hiesr ook enorm veel luxe vind ik, jonge mensen met heel veel brommers, mode bewuste jonge mensen, alles is er te koop. En vaak het gewonde eten en drinken is spot goedkooop.
    Wel veel vriendelijke gezichten als zij mij zien fietsen, op zondag fietst er ook een enkele Thai (man). Maar zij kijken me ook aan een brommer is fijner om te bezitten.
    En ja dat lijkt mij ook wel af en toe, maar ik doe het met de fiets, en vraag mij een keer per dag af, waarom ik dit doe?
    Maar dan weet ik het weer, de verslaving aan de fietstochten. het is wel WARM, maar ik zit dan ook al dicht op de Evenaar, die passeer ik in het vliegtuig van Singapore naar Palembang, denk ik .
    Nu nog even een klein verslag en foto' s. Fijne zondag, las jullie opstaan. Liefs, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 157663

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: