Vakantie in Den Haag - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Vakantie in Den Haag - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Vakantie in Den Haag

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

12 Juni 2012 | Nederland, 's-Gravenhage

Goede middag, de poes begint mij al weer een beetje aardig te vinden, haar naam is Saar.
Ze zit op de bank naast de computer. Na drie uur, komt zij iets dichter bij, maar kijken doet ze nog niet, lekker eigenwijs.
Heb jullie lieve reacties gelezen en van genoten, een warm bad, ook echt genomen, lekker in je "EIGE" bedoening.
Ja, de terugreis liep gesmeerd, alle jonge mannen deden mij uit geleiden, die er ook zaterdag waren. De taxi schauffeur, liet mij Baku bij nacht zien, veel verlichting, het was donker om 5 uur nog in Baku. Ik ging op mijn reis niet veel in de avond de straat op. Op het vliegveld, eerst naar het Turkisch Airway kantoor, mijn ticket laten zien, en mijn fiets aan ze voorgesteld. Ja dat gaat iets kosten, als hij mee moet. Nou dat was 2x 30 euro, daar laat je je "maatje" toch niet voor achter.
Pak je hem nog in? was de vraag. Nee, jullie mogen er op fietsen. En er voorzichtig mee zijn. Nou dat hebben ze gedaan. Er werd ook nog gezellig thee met mij gedronken, nog niet ergens anders mee gemaakt op een vliegveld kantoor, jullie wel?
Gezellig zitten babbelen met een knappe Turkse man, over van alles. Adres uitgewisseld, Ankara.
Toen overstappen op in Istanboel, hij hielp me met van alles.
Op Schiphol, ging het ook lekker, vlot, welkom thuis geheten, door de douane jonge man. Even gebabbeld met vakantiegangers. En toen naar de trein, Den Haag, mmmml lekker fris weer om te fietsen.
In het vliegtuig heb ik even de wereldkaart uit het blad van Turkisch A. gescheurd, want hun service is voor mij goed bevallen, zij vliegen op China en op Bangkok.
Maar eerst van alle lieve mensen en het weer genieten van Nederland. Het is niet erg om hier vakantie te houden.
En ik ben op de weegschaal gaan staan, 71 kg
Nu nog een enkele foto, thee drinken en dan ga ik mijn bed opzoeken, veel liefs voor mijn fans, Cobi

  • 12 Juni 2012 - 16:58

    Annemarie Legdeur:

    Hoi Cobi,

    Jammer dat je de reis voortijdig moest afbreken!
    Ik vind wel dat je heel wat bijzonders hebt gepresteerd de afgelopen 3 maanden.
    Ik ben benieuwd naar je verdere verhalen en foto's en kom de 30e naar Den Haag.
    Groetjes,

    Je nicht uit Limmen

  • 12 Juni 2012 - 16:59

    Evi:

    Lieve Cobi, welkom thuis!
    Het was fijn om je zo te mogen volgen, maar het besluit om nu een pauze in te lassen is o zo goed te begrijpen. Het zat er een beetje aan te komen. Een slimme meid...ik borduur er even een beetje anders op voort ...is op een vlucht voorbereid! En dan komt ze overal goede hulp en lieve mensen tegen.
    In de hoop deze slanke dame weer eens te spreken of zelfs te zien.

  • 12 Juni 2012 - 17:01

    Cobi Bult:

    O fans het lukt mij niet om de foto's op het blog te zetten vanaf mijn eigen computer, ga morgen kijken hoe dat verder gaat, anders een internet cafe opzoeken in Den Haag.
    Fijne avond, Cobi

  • 12 Juni 2012 - 17:02

    Cobi Bult:

    Leuk Annemarie en Evi, groeten voor jullie familie, Cobi

  • 12 Juni 2012 - 19:18

    Mirella:

    Welkom thuis, stoere vrouw. Ik zit te genieten van je blog.

    Liefs, Mirella

  • 12 Juni 2012 - 19:36

    Annelies:

    Wat een luxe om weer thuis te zijn. (Eigen bed, bank, bad en keuken.
    Het lekker vinden dat het wat koeler is, dat kan ik me goed voorstellen.
    Hoeveel kg was je?

    Ben benieuwd of je het een maand uithoudt. Je maakte zoveel mee!

    Groetjes, slaap ze en geniet ze!

    Liefs Annelies

  • 12 Juni 2012 - 20:29

    Bart En Magda:

    Dat gaat snel: gisteren lazen we dat je terug zou komen en je bent er al! Superknap wat je allemaal gepresteerd hebt. Nu even een time-out en dan over een poosje weer verder vanuit China of heb je de plannen helemaal gewijzigd? Hoe dan ook: we zijn trots op je!
    Groeten van Bart en Magda

  • 14 Juni 2012 - 07:55

    Koen:

    Hoi Cobi,

    Jeetje wat een onverwachte wending van je avontuur! Het was erg leuk om je avonturen te volgen en er zelfs even korte tijd deel van uit te maken. Ik hoop dat er nog vele mooie reizen op je staan te wachten :)
    Ik zit inmiddels in Erzurum en ben op weg naar Iran, ik heb zonder problemen een visum kunnen krijgen. Ik kijk daar erg naar uit, maar ik ga de geweldige mensen in Turkije en Turkije zeker missen!
    Geniet van alle leuke dingen weer in Nederland

    Groetjes, Koen

  • 19 Juni 2012 - 11:23

    çidem:

    hi. I m çidem from turkey . From istanbul. I m türkish teacher. Do you remember me?

  • 19 Juni 2012 - 11:25

    Klarina:

    WElkom thuis! ;-)

    Je zult wel behoorlijk moeten acclimatiseren met dit weer hier wat nog steeds zwaar onvoorspellig is! Ik blijf het overigens wel superrr vinden om al je verhalen hier te lezen en alle foto's te zien van de plaatsen die je hebt bezocht. ;-) Mocht je nog hulp nodig hebben met het plaatsen van foto's enzo dan weet je met wel te vinden eej? ;-)

    Liefs Klarina

  • 20 Juni 2012 - 16:06

    Josephine:

    Cobi,

    Fijn dat je weer (tijdelijk) terug bent. Als je dan toch op een visum moet wachten, doe het dan maar hier. Ik vond het in de laatste verslagen al eng worden en ik ben blij, dat jij dat ook op tijd zag.
    Nu kun je je beter voorbereiden op het volgende deel van je tocht. Als ik kan, kom ik de 30 e wel even langs. Groetjes van Huug en Josephine.

  • 06 Juli 2012 - 14:36

    Koos Houweling:

    Beste Cobi,
    Ik heb je even niet gevolgd[wegens onze vacantie]maar zit nu weer achter je aan.Het is geweldig wat jij allemaal presteert en meemaakt.a.s.Maandag gaan we met de teken club een reisje make richting ijsselmeer en eindigen bij Jopie Huisman .Veel sterkte voor komende tijd en op weg naar je dochter. Gr.Koos

  • 10 Juli 2012 - 19:56

    Bertha & Bob:

    Hoi Cobi
    Ben je alweer gewend aan het Nederlandse klimaat ??
    Nou wij wel hoor !!
    We zijn op vakantie met de boot en we zijn nu in Arnhem
    Het gaat je goed, Groetjes Bertha& Bob

  • 26 Juli 2012 - 22:25

    Cobi:

    Goede avond, lieve volgers bedankt voor jullie lieve reacties.

    Ben helemaal bij gekomen van de reis en terugkomst. Het waren heel veel indrukken die ik heb opgedaan. En jullie zijn nu heerlijk met vakantie of gaan nog.

    Volgende week weet ik meer over het vervolg van mijn reis, op dit moment heb ik Maya, de vriendin van de ontmoeting in Oostenrijk op bezoek. Zij heeft haar reis moet stoppen van wegen ziekte. En is nu op de fiets uit Zwitserland gekomen naar Den Haag om te kijken wat het fietsen met haar doet.
    Voorlopig gaat het haar goed af.
    En het plaatsen van foto's op de blog via mijn computer is ook gelukt, na een bezoek aan de Appel winkel en de hulp van Bas.

    Liefs en groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 819
Totaal aantal bezoekers 157686

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: