Auckland-New Zealand - Reisverslag uit Shellharbour Village, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Auckland-New Zealand - Reisverslag uit Shellharbour Village, Australië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Auckland-New Zealand

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

27 December 2012 | Australië, Shellharbour Village

Nu ben ik echt down under, zie foto's
Het begint een beetje door te dringen dat het allemaal super is gegaan, om op je fiets naar N.Z. te gaan op een dag, 2 maart 2012, met Cornelli als begeleidster de eerste 10 dagen, want zij hielt de kn bij. Daar was ik nog niet instaat toe, veels te veel zenuwen de eerste km. Zij beschermde mij ook voor het eerste bijna....van een vreemde fietser, die mij in de gaten hield en dacht dat ia een prooi voor mij! Maar hij had niet op Cornelli gerekend, die bij hoorde. Zo hij droop af, had het op een vreemd tasje van mijn bagage gemunt.
Nadat Cornelli de trein had genomen in Mainz was ik op mij zelf aangewezen. En dat ging met het toilettasje laten ligen en nog wat andere dingen die ik achter liet toch ook wel redelijk.
De ontmoeting nog met Cornelli samen met Gitta en Koen in Bonn was ook een van de hoogte punten. Dank jullie wel jonge fietsers, tot ziens in Nederland, hoop samen met Maya jullie te zien, ergens in Nederland, wordt vervolgd.
Met Maya heb ik veel beleefd, de ontmoeting op maandag middag, ergens in Oostenrijk, langs de Donou. Wij hebben regelmatig de slappe lach gehad en vreemde ontmoetingen, maar wel heel warm en bijzonder in Servie en Kroatie. Om nooit te vergeten en dan de familie, waar ik zo maar binnen viel in Bulgarije, super!
De lieve familie van Hayri in Istanboel, die het wel vreemd vond dat ik opweg was richting Georgie en Azabaijan en niet naar Europa!
En dan alle lieve mensen, jong, oud, man en vrouw in Georgie, dat is een super volk, iedereen zou daar eens een paar weken zijn vakantie moeten gaan door brengen. Tiblisi is de hoofdstad. Veel avonturen in Azarbijan, ook om niet te vergeten, die lieve jonge mannen van het hotel in Bakoe, ook een aanrader voor vakantie gangers, die net wat anders willen!
Maar goed nu Auckland, na twee dagen luieren in een super hotel en nieuwe sportkleding aangeschaft te hebben. Ben ik vanmorgen de bib. ingedoken, even mailen, nu zit ik in een internetcafe, heb ik mijn route verkend in New Zealand, en wel routes, die de heuvels niet allemaal nemen. Ik denk dat het gaat lukken van noord naar zuid te fietsen.
Blijf in ieder geval nog tot 8 januari bij Olga, in die week denk ik eerst noord te gaan fietsen, uitrusten een week bij Olga, daarna richting Dunedin op het zuider eiland te gaan fietsen ( misschien af en toe nog een ander vervoermiddel )

Zo jullie fans geniet van de laatste dagen in 2012, jullie vakantie en van je werk, veel liefs, groeten voor bekenden van Olga en Cobi

  • 27 December 2012 - 11:58

    Rita Bult:

    Hoi Cobi,

    Het is je gelukt, wat een GEWELDIGE PRESTATIE !! Wat een belevenis moet dat geweest zijn, en wat heb je enorm veel gezien en dan moet het toch heerlijk zijn om na zoveel maanden je dochter in je armen te sluiten!
    Je kan er wel een boek over schrijven!
    De foto's van Auckland herkende ik natuurlijk.
    Nou wij beginnen er ook naar uit te kijken....Auckland....6 jan. vertrekken we en hopen 8 jan. 's morgens vroeg Arjan, Shar (is jarig die dag) en vooral de kleintjes Miah en Tiaan weer te zien....heerlijk om ze na een jaar weer te kunnen knuffelen.
    Hartstikke leuk om je in Auckland te ontmoeten...
    Geniet van alles en groetjes aan Olga.
    Groetjes van Nelson en RITA

  • 27 December 2012 - 12:10

    Klarina:

    Lieve Cobi,

    YOU DID IT!!!! :-D echt enorm veel respect dat je dit toch maar mooi even hebt gedaan!
    Ik weet nog wel dat we samen bij jou thuis zaten om deze blog aan te maken en in elkaar te zetten en dat je je afvroeg of je hier wel mee kon werken. En nu heb je hier gewoon een compleet reisverslag inclusief foto's! ;-) Ik denk dat veel mensen, net als ik, enorm hebben genoten van je prachtige verhalen en foto's!

    Hier zijn de Kerstdagen net voorbij, get was grijs en nat maar wel heel gezellig bij ons met lekker veel eten of course! ;-) Nu op naar het volgende feestje oud & nieuw :-)

    Een heeeele fijne, leuke, geweldige jaarwisseling gewenst daar "Down Under" ;-) en tot ziens in 2013! ;-)

    Liefs Klarina

  • 27 December 2012 - 13:57

    Bart En Magda:

    Gefeliciteerd Co, Je hebt de eindstreep gehaald.
    We wensen je ook voor 2013 zoveel moed en uithoudingsvermogen toe.
    Liefs van Bart en Magda

  • 27 December 2012 - 17:01

    Koen:

    Hoi Cobi,

    wat geweldig dat je er bent! Petje af voor wat je gedaan hebt!
    Nu nog lekker genieten in dat prachtige land.

    Groetjes, Koen

  • 27 December 2012 - 17:36

    Wim Harfterkamp:

    Hallo Cobie.
    Supper prestatie wat je gedaan hebt en dan te bedenken dat je nog meer van plan bent om te doen.
    Hier zijn de kerstdagen achter de rug en hebben we gezellig bij onze kinderen doorgebracht.
    Wat de schoenen betreft,nee die heb ik hier nog niet gezien maar ze zijn wel leuk hoor.Leuke foto's trouwens en van taarten bakken kunnen ze ook wel wat daar, heerlijk ik kreeg gelijk trek.Dat wordt smullen samen met Olga We wensen een gezellige oudejaarsviering en een goeden gezond 2013.
    Met lieve groeten van Ria en Wim


  • 29 December 2012 - 10:06

    Cobi Bult:

    Rita bedankt voor de mail en ja dat is even afzien met de vlucht hier naar toe, maar dan is het inderdaad super om jullie kinderen en kleinkinderen te zien en vast te kunnen houden. Tot over een kleine twee weken, groeten Olga en Cobi Goede vlucht
    Klarina bedankt voor je mooie woorden, besef wel dat het zonder jouw hulp niet gelukt was om mijn fans zo te kunnen verwennen met het verslag en de foto's ( Koen dank zij jouw hulp kwamen ook de eerste foto's op het blog.), daar in Bonn.
    En jou fiets-prestatie is iets groter geweest, vind ik.
    Bart en Magda jullie ook een leuke Jaarwisseling en een Gezond 2013, liefs en groeten ook voor de andere vrienden uit de Vogelwijk, Olga en Cobi
    Wim bedankt voor je lieve woorden, groeten in 2013 voor de maandagochtend club. En jullie een fijne Jaarwisseling, met veel gezelligheid, groeten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 157666

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: