Dagje San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Dagje San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Dagje San Fransisco

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

18 Maart 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

(eerst de foto's en dan als er tijd is het verhaal)
Het is weer een mooie hostel, met een prima ontbijt. Keuys uit pindakaas en jam. Wel lekker brood, thee, koffie en sap. En een banaan.
's middags maken zij lekkere broodjes en vanavond ga ik weer aan de dikke soep. De hostel staat aan het water.
Vanmorgen ben ik het centrum in geweest, gaat makkelijk met bus en tram, als je het niet weet dan helpen de schauffeurs wel, ga ook hier voor korting mee van wege de leeftijd.
Ik kreeg het wel even moeilijk, met zoveel mensen, drukte en hoogbouw, was blij dat ik weer terug was.
En, ik heb een tent aangeschaft en een boek met meer info over de routes die ik ga volgen de komende weken. Het is geen bunglowtent geworden. Opgevouwen past hij bijna in mijn broekzak. De jonge mensen hebben hem even gedomonstreerd, zodat ik hem morgen, na een dag op en neer te zijn gegaan met de fiets het zelf kan doen. Ik heb genoeg plastic bij mij om het aangenaam warm te krijgen.
Nu nog langs de winkel voor water, brood, zoete en zoute lekkere dingen, dan gezellig nog de hostel in. Gisteravond werd er op de piano gespeeld en verschillende meiden uit de hele wereld deden een zangoptreden.
Jullie veel liefs en tot de volgende internet mogelijkheid.
(Ik heb geen idee hoe dun of dicht bevolkt het is over 100km)

  • 19 Maart 2015 - 00:00

    Brighart:

    Dag cobi, geniet veel plezier brighart

  • 19 Maart 2015 - 01:31

    Annelies L:

    you tube Scott Mckenzie:If y're going to San Francisco.
    Have fun, take care!!
    Groetjes Annelies

    If you're going to San Francisco
    Be sure to wear some flowers in your hair
    If you are going to San Francisco
    You're gonna meet some gentle people there

    Coz those who come to San Francisco
    Summer time will be a loving day
    In the streets of San Francisco
    Gentle people with flowers in there hair

    All across the nation
    Such a strange vibration
    People emotions
    There is a whole generation
    With a new explanation
    People emotions
    People emotions

    All those who come to San Francisco
    Be sure to wear some flowers in your hair
    If you come to San Francisco
    Summer time will be a loving day

    If you come to San Francisco
    Summer time will be a loving day


    .

  • 19 Maart 2015 - 17:22

    Bart En Magda:

    Het is dat we weten dat je wat jaartjes ouder bent, anders zou je denken dat er een jonge meid de wereld aan het verkennen is. Geweldig wat jij allemaal doet. Moet je trouwens behalve die tent niet ook een matje kopen om op te liggen? Je ligt toch niet op de grond of zo?
    Wel heel leuke foto's van San Francisco. Veel plezier verder, we blijven je "volgen".
    Liefs van B&M

  • 19 Maart 2015 - 21:22

    Loes & Léon :

    Wauw.... ziet er weer goed uit, Cobi!! Gaaf tentje - wij sluiten ons aan bij de opmerking over het matje- en leuk om zo de nachten door te brengen. Als tussendoortje ;-)) Geweldige trammetjes hebben ze daar in San-F !! Veel meer stijl dan die moderne dingen. Goed ook om te lezen dat er nog steeds mensen zijn die anderen willen helpen: zo kom je er wel ;-))

    Blijf lekker genieten... wij volgen je met toch een lichte vorm van jalouzie, maar doen het je zeker niet na. CHAPEAU!

  • 20 Maart 2015 - 03:35

    Cobi:

    Goede avond vanuit mijn nieuwe nachtverblijf. Gelukkig dat ik de hele dag de ruimte kan in nemen. Want nu is het wel erg afzien in deze mini tent. Ik heb mijn mat en slaapzak bij mij vanuit Nederland, de tent thuis gelaten, dus een echte Am tent, nou ja een extra small, dus eigenlijk niet echt Am, waar alles xxxlarge is gekocht. Het is echt een buikschuiftent. Ik lig op een luxe camping. Met WiFi , gaat goed vanuit de tent.
    Dank voor jullie reacties. Ik vond het vanmorgen wel weer spannend om na 2 dagen op een plaats te zijn, weer je Biezen mag pakken. De brug ging prima, gisteren al verkend,dat slaap rustiger. Kwam een scholiere op de fiets tegen, een stukje samen gefietst. 2 heuvels opgelopen, ongeveer 2 km, maar wel ruim 15 km lang naar beneden.
    Ik heb ook nog geen beren op de weg gezien, maar zondag wel een slang, ik zag hem liggen, denk slapen, maar niet gecontroleerd , was op de schouder van de H.way.
    Vandaag veel vogels, kunnen bewonderen, een mooie boven mij zwevende roofvogel, toen ik even op adem zat te komen, berg op lopend.
    Het licht gaat bijna uit in tent, veel liefs en een fijne dag voor jullie morgen, Cobi

  • 20 Maart 2015 - 12:17

    Trieneke:

    Hoi Cobi,
    Goed te horen dat je op een camping slaapt, ik maakte me al ongerust ; was die roofvogel niet toevallig een gier... :-) ? Ik heb stereotypen beelden bij Amerika maar je komt nu meer " into the wild". Vanmorgen hadden we hier een gedeeltelijke zonsverduistering. Helaas was het helemaal bewolkt maar je merkte dat het donkerder werd alsof er een zware bui op komst was.
    Woensdag met René de kip geschilderd en de rest van de onderdelen gelakt, volgende week monteren en iets nieuws starten. We babbelen gezellig en hij lijkt aardig aan me gewend.
    M'n gang en slaapkamer komen vandaag af als het goed is. Nu nog de inrichting, Ik moet nog nieuwe kasten kopen.
    Veel fiets- en ander plezier!
    Liefs, Trieneke

  • 21 Maart 2015 - 14:51

    Elly Bovendeert:

    Hallo Cobi,
    Wat een leuk verslag en mooie foto's. Ik blijf je zeker volgen.
    Groetjes Elly
    &

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 157584

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: