Queenstown 2 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Queenstown 2 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Queenstown 2

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

13 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vandaag en gisteren een rustdag, Beat komt vandaag aan en we hebben nog een diner afspraak, die in Wllington niet doorging vanwege een boot, die we namen naar het Zuid eiland.
Gisteren, Queenstown verkend en laat jullie dat op de foto's zien.
Morgen dan twee dagen 90 km afleggen om in een echte schotse plaats aan te komen, zuidelijk, Invercargill, het lukt mij nog nie tin een keer dat uit te spreken, maar als ik daar ben zal het wel in mijn kop zitten!
Afgelopen vrijdag ben ik de 10.000 km grens op de fiets overgegaan. Dat is een leuk resultaat, maar gezond blijven is belangrijker.
De Backpacker hier in Q. is echt een gezellig "rommeltje", vanmorgen lag er een jonge dame met laarzen aan te slapen in de tv room. Ik naar de keuken die ook gezellig is en daarna was er een reuzie van een half uur, met haar stem. Mijn slaapkamergenoten zijn; een jonge dame uit Engeland, ook een jonge man uit Eng. , een jonge Oostenrijker en een Nurt, die de hele dag, al twee dagen op een bovenbed met zijn laptop in de weer is. Where do you come from,...no sound!
Missschien gaat hij nog ontdooien?
Vandaag ga ik mijn fiets verzorgen en een stukje langs het meer maken.
Gisteren waren jullie in het nieuws van N.Z. omdat het er nog weer sneeuwd, sterkte met het weer, liefs en groeten, Cobi

  • 15 Maart 2013 - 16:41

    Trieneke:

    Hoi Cobi,
    Gefeliciteerd met je 10.000 km grens! Het is bijna ongelooflijk als je dat zo neerschrijft. Ik merk dat je de rest van je leven van plan bent "grote" fietstochten te gaan maken, Amerika, Zwitserland, rondje Oostzee...deze reis was nog maar het begin geloof ik.
    Als voorbereiding voor ons toneel ben ik een boek aan het lezen over de verhouding van de mens tot de aarde, de zintuiglijke ervaringen die hij daarbij heeft enz. Jij zou me daar nu heel wat over kunnen vertellen en dat blijkt ook uit je foto's! Je schreef dat je bij mijn voorstelling zou kunnen zijn maar die is pas in september. In mei beginnen we buiten te oefenen, nu nog veel te koud. Vanmorgen weer een natte sneeuwbui.
    Fijn dat je met Bas en Olga gaat afsluiten. Nog 14 dagen, de tijd vliegt.
    Liefs, Trieneke

  • 16 Maart 2013 - 17:31

    Annelies:

    Hallo Cobi, Wat een gezellig plaatsje. Veel reuring en een hoop te zien. Heerlijk weer daar! Begin jaloers te worden als ik al die mensen in zomer kleding en met omer activiteiten zie.Ik lees hierboven dat je over de 10 000 km bent. Geweldig wat een prestatie. Ik ben benieuwd naar al je andere plannen. Hoop je gauw weereens te zien. Big hug, Annelies PS Gezellige avond met Beat.

  • 16 Maart 2013 - 23:16

    Cobi Bult:

    Hi Trieneke, ja dan ga ik misschien weer andere plannen maken om jouw voorstelling te zien. Maar misschien wil jij dan wel fietsen vanaf Zwitserland, deze zomer?
    Dan komen de zintuigen ook wel aanbod. Of het Noorderlicht in juni in Finland te gaan beleven?
    Ja het is leuk om met Bas en Olga de reis af te sluiten.
    Annelies, Queenstown is een heel leuke ervaring, zo na een week Platteland fietsen. Ben ook even wezen winkelen, nuttige zaken warme onderkleding. En het jit eten gaan met Beat was ook weer een gezonde investering. Alweer 2 dagen met eten aan gerommeld. Als je dan uit eten gaat is het dubbel lekker. En de prijzen vallen ook wel mee. Maar uiteten, als iedereen samen eet, dan kan ik beter iets in de BP maken, dat voelt voor mij beter aan en dat is altijd redelijk simpel.
    Zondag een fijne wandeling en over 3 weken wandel ik weer mee, liefs iedereen, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 157670

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: