Trabzon twee - Reisverslag uit Trabzon, Turkije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Trabzon twee - Reisverslag uit Trabzon, Turkije van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Trabzon twee

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

08 Mei 2012 | Turkije, Trabzon

Goede avond
Het was een bijzondere dag.
Vanmorgen naar busstation, daar vandaan alleen richtihg Ankara en Istanboel. Nee 2 km verder gaan ze mijn richting uit.
Ik kon het niet vinden. Wel een auto met een man die naar Bakou ging. Ik vraag wat kost het naar Trabzon?
"Niets" is het antwoord.
Wat doe je dan?
Hij laat zijn paspoort zien. En hij heeft in Duitsl. gewerkt. Spreekt duits turks en russisch.
Het is 9 uur in de morgen en ik stap in met fiets.
Het werd een prima dag, zie de foto s Om 19.00 uur in het Ö. evi.
Veel liefs en morgen ben ik weer op de fiets

  • 08 Mei 2012 - 20:46

    Paula:

    Hoi Coby,

    Wat fantastisch om je reisverslag te lezen. Ik geniet met je mee, en wat ontmoet je een mooie mensen. Wat een spirit. Je ziet er helemaal ontspannen uit.
    Ik ben ondertussen al weer een paar weken heftig aan het hoesten. Na veel weerstand ( ik hou er niet van die troep in je lichaam) nu weer aan de antibiotica. Dus mijn conditie is nog steeds beneden nul.
    Maar met pinksteren hoop ik te wandelen in de vogezen.

    Liefs en succes Paula

  • 09 Mei 2012 - 06:29

    Gitta:

    Vanut Istanbul nog steeds... aan het wachten op mn banden :-(

    Leuke fotos en zo te zien zijn ze in Trabzon ook erg gastvrij!


  • 09 Mei 2012 - 13:30

    Cobi Bult:

    Paula als ik jou was zou ik een reisje Turkije boeken. Boek een vliegtuig en eventueel ergens een hotel of kijk waar de Ö. evi zijn en ga. Relaxt, niet te duur, lieve vriendelijke en niet opdringende mensen. Wat wil je nog meer. En heel veel natuur.
    Gitta wat heb jij voor banden nodig? Zijn er geen banden in Istanboel.
    Roep het, vraag het aan iemand en zij zoeken verder voor je. Tot dat je denkt die wil ik, de banden natuurlijk.
    Liefs voor jullie en fijne dag, Cobi

  • 16 Mei 2012 - 08:34

    Jan Vos:

    Cobi van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van. Niet dat je andere dagen niet leuk zijn. Maar wel heel enerverend steeds. Elke maandag hebben we het toch even over je onder het schilderen of koffiedrinken. Er is altijd wel iemand die je verslag gelezen heeft.
    liefs Jan Vos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 157678

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: