ukiah - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu ukiah - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

ukiah

Door: cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

25 Maart 2015 | Verenigde Staten, Ukiah

Goede morgen, vroeg op, na 2 rustdagen in Ukiah, ligt iets meer land inwaarts, langs de H.way 101, ga wel weer terug naar de kust, heb hier de bus naar toe genomen.het wordt ook droger. Nog geen goede bib. Tegen gekomen. Wel aardige mensen en nieuwe ervaringen met transport, leuke en heel ingewikkelde, voor zoals ik verwende mensen uit Eoropa, waar openbaar vervoer super geregeld is. Ik had een buskaart via internet, maar ik mocht niet mee. Ik kon hoog en laag springen, het bleef nee, regel bleef regel, niet zo maar halverwege een traject instappen, waar wel een busbord staat. Geeft niet, heb zelf vervoer....en zo dus vroeg op om richting Leggett te vertrekken, eerst ontbijten.
En Manou en Jan van Erica zijn jarig, Hartelijk Gefeliciteerd en een fijne dag, voor al mijn volgers een leuke dag.
Berta, het zijn aardige heren, misschien blijf ik hier en komt de familie, naar hun tante in Amerik?
Ik kijk ook uit naar een bibliotheek, onderweg, veel liefs, cobi

  • 25 Maart 2015 - 16:00

    Annemiek:

    Hoi cobi, ik heb geen idee of je dit bericht ontvangt. ik heb momenteel last van slechte verzendingen.
    Laat het mij even weten! Goede reis verder. Annemiek

  • 25 Maart 2015 - 17:06

    Wim Harfterkamp:

    Hoi Cobi.
    Goed te horen dat het droog wordt en je leuke mensen ontmoet , behalve die buschauffeur dan.
    Eigenwijze vent natuurlijk wel kaart kopen maar niet mee mogen.
    Misschien heb je geluk door niet langs de kust te fietsen dat je het inderdaad langer droog houdt , ik hoop het voor je want fietsen in de regen verveelt gauw. Wens je weer veilige kilometers met zon.
    Groet en knuffel van Ria en Wim.

  • 25 Maart 2015 - 21:02

    Wilma & Annoeska:

    Lieve Cobi, vanaf je eigen computer zit ik hier te typen, leuk he?
    Super leuk om al jouw avontuurlijke verhalen te kunnen volgen en de foto's te zien.
    Het is zo ontzettend mooi, echt heel gaaf!
    Neem je ook wel eens je fiets mee in het openbaar vervoer, of mag dat niet?

    Het gaat goed met Saar, ze is heel erg lief.
    Annoeska en ik hebben hier gegeten en houden Saar gezelschap, we zitten bij haar op de bank.

    Geniet met volle teugen en veel plezier!
    Groetjes van Annoeska & Wilma

  • 25 Maart 2015 - 21:08

    Francienvanderkleinmetsaarteensachamijnpoes:

    25maart.poes saartje en hulphond saartje en francien hebben vanavond met elkaar gesproken en vinden jouw reis erg mooi.dank je wel voor de mooie beelden en je verhaal erbij. groet van francien,saartje en sacha.

  • 28 Maart 2015 - 05:55

    Cobi:

    Annemiek, je bericht gekregen.
    Wim en Ria, bedankt voor jullie lieve reactie.
    Wilma dank voor het knuffelen van Saar
    francien een fijn weekend.
    Alle volgers een gezellig weekend.
    Ik kom net terug van mijn etentje bij Julie,het was een super avond.
    Veel liefs, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 157371

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: