India Head - Grenfell - Reisverslag uit Indian Head, Canada van Cobi Bult - WaarBenJij.nu India Head - Grenfell - Reisverslag uit Indian Head, Canada van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

India Head - Grenfell

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

01 Mei 2015 | Canada, Indian Head

Ga later vertellen over wat de dag gaat brengen, ....

Het ontbijt was lekker en heb gelijk de koffie pauze er aan geplakt, vandaar de foto met de regenboog muffin. Ik moest wachten tot de bank open was en ook de bib.
Nu de lunch pauze, capuchino met de plaatselijke lekkernij, een bol met citroensap gevuldheid weer is lekker, fiets in T-shirt en het eerste groen komt in de bomen.
Er passeerde mij net een combinatie bestaande uit 3 vrachtdelen, ook zie ik veel met 2 opleggers. Ik fietse ook, langs 2 treinen, die stil stonden voor een sein, zo zag ik op km stand, dat zij ruim 3 km lang zijn.
Voor alle volgers een fijn weekend, meivakantie, groeten Cobi

  • 01 Mei 2015 - 22:51

    Lieke Schonk:

    Lieve Cobi,
    We gaan weer richting Frankrijk. Sam en Connor gaan mee. Omdat hetal mei is ga ik je alvast een fijne verjaardag wensen. Ik weet niet of me dat in Blismes zal lukken. Ik geniet van je verslagen en vind het heel dapper zoals je het doet. Wat een indrukken.We hebben gisteren afscheid genomen van de broer van Hans. Hij was tijdens z`n vakantie in Spanje op 78 jarige leeftijd overleden. Hier is het lente en zie je nu overal bloesem. De zon doet z`n best. Succes en tot horens. Liefs Lieke

  • 02 Mei 2015 - 17:34

    Wim Harfterkamp:

    Hallo Cobi.
    Fijn voor je dat je nu ook goed weer hebt en in je T-shirt kunt fietsen .In je verslagen van afgelopen week heb met vier graden op de thermometer heb toch aardig moeten afzien denk ik.
    Vandaag even met een lekker zonnetje samen naar Wateringen gefietst was verrukkelijk.
    Maandag ga ik Riny Haak ophalen om haar mee te nemen naar de uitvaart van Mart Verschuur.
    Ik ga die maandag niet naar de schildersclub , veel te veel gehaast allemaal.
    We wensen je ook een heel fijn weekend en met dank voor de foto"s en groet en liefs van
    Ria en Wim.

  • 02 Mei 2015 - 20:28

    Cobi:

    Lieve Hans en Lieke een Big Hug en een fijne vakantie in Frankrijk, geniet er van en doe de buren de groeten van mij.
    Ja Wateringen is ook mooi,dat wordt mijn eerste fietstocht in Nederland, als ik terug ben, vrijdag morgen eerst het Wateringse veld en dan de lunch bij Wilma in Wateringen.
    Wim, Maandag ben ik in gedachten bij jullie. Ik ben meestal wakker, half zes, tel er 8 uur bij op, dan is dat half twee, als ik het goed heb.
    Vorige week heb ik het een beetje zwaar gehad, met de afstanden en het weer, dan krijg ik een koortslip en moet gas terug nemen, dat doe ik en dat kan nu, iedere 40 km is er wel een slaapplaats, koffie stops genoeg. Vandaag en gisteren alleen in de ochtend gefietst, een makkie!
    Liefs voor Ria en groeten voor mijn "schilders" van de maandagmorgen, Cobi

  • 03 Mei 2015 - 11:14

    Annemiek:

    Lieve Cobi, gisteren hebben we bij Annelies heerlijk gegeten. Hebben zoals gebruikelijk weer aan je gedacht. Volgende keer ben je er (hopelijk) weer bij. Zet de datum alvast in je agenda 13 Juni a.s.
    Je maakt weer de nodige leuke ontmoetingen mee, maar soms ook afzien gezien de afstanden en in je eentje opboksen tegen koude dagen op de fiets. Maar je bent een doorzetter en leuke en gastvrije contacten wisselen elkaar af. Zowel Trieneke als ik komen 11 mei in de verbouwing/renovatie te zitten en Paula haar verbouwingsplannen zitten er ook aan te komen. Druk, druk, druk. Maar met een mooi eindresultaat. Dus als je weer terug bent kun je.je ogen uit kijken.
    Een mooie reis verder en tot later/horens. Liefs Annemiek

  • 03 Mei 2015 - 11:40

    Annelies :

    Hallo Cobi,
    gelukkig dat je het wat rustiger aan kunt doen en het weer beter gaat is. Een T-shirtje was hier gisteren ook mogelijk, zag ik op straat en mij (winter) jas wa véél te warm op de fiets.
    Ja het was inderdaad heel gezellig en iedereen had zijn best gedaan. Vooraf konden we door het lekkere waaaweer eerst even buiten gezellig wat kletsen. Later We hebben voor de volgende keer ook al weer rekening met je gehouden met het indelen.

  • 03 Mei 2015 - 11:45

    Annelies:

    Ha, ha, het bericht was nog niet klaar, maar schoot weg van mijn scherm en was geplaatst zonder dat ik op enter had gedrukt. Het ging wat raar en ik zag dat er ook wat rare zinnen waren gevormd. Dis sorry Cobi. Volgende keer beter.
    Maar goed. Ik ben blij dat het je weer beter af gaat en je bij lekkere temperatuur kunt fietsen en er weer plezier aan kunt beleven. Lieve groetjes en tot volgende keer. Annelies


  • 03 Mei 2015 - 21:26

    Cobi:

    De datum heb ik genoteerd, dan is het bij mij, want de anderen zijn aan het renoveren, denk ik. Daarna begin ik mijn deuren af te maken, met mooi weer.
    Annelies, wat bij jou ging, gebeurt bij mij ook, ligt aan het blog, niet aan ons.
    Sterkte met de verbouwing en voorbereiding ervan lieve dames.
    Hoop dat morgen de bib open is. Ik fiets nu door een gebied met veel kleine kerkjes en zijn er veel zaken op zondag gesloten.
    Ben aardig op adem gekomen, met veel wind in de rug, 2% naar beneden, 50 km in de ochtend. In de middag, wat handwerken3 project en tv kijken. Crime in de middag en film in de avond.
    Fijne week en sterkte met wat er komt deze week, veel liefs volgers, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 157350

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: