Swift Current - Reisverslag uit Swift Current, Canada van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Swift Current - Reisverslag uit Swift Current, Canada van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Swift Current

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

27 April 2015 | Canada, Swift Current

Zit ik een mooie bibliotheek is het programma van het blog er uit voor een paar uur? De foto' komen nog.
Vandaag ben ik om 9 uur bij mijn gastgezin uit gezwaaid, het was -4 graden, koud, ijskoud. En na mijn lange tocht van gisteren dacht ik, is het verstandig om te gaan of gewoon een dagje rust t.e nemen in een motel. Dat laatste heb ik gedaan. En de bib bezocht om aan jullie de sneeuw te tonen. Maar dat komt later.
Het gastgezin is lief en hartelijk, met een kleine jongen en twee honden. Voordat ik het motel opzocht heb ik eerst koffie gedronken. Daar waren wer enthousiaste mensen, die graag op de foto met mij wilden en van alles wilde weten. Of ik nog langer bleef? Ja ik kom morgen om 7 uur ontbijten bij jullie, want zij zijn al om 6 uur open. Dat is wel lekker, eerst wat vulling, want onderweg is nog veel closed, seizoen moet nog beginnen, in het gastgezin was ik ook de eerste van dit jaar.
De keuze om niet te gaan fietsen was ook, dat het vandaag 12 graden zou zijn in de middag en morgen 19 graden, dat lijkt mij aangenamer. Vandaag dus een lummeldag. En morgen er weer tegen aan, dan fiets ik naar Moos Jaw, een gastgezin.
Liefs en groeten Cobi

  • 27 April 2015 - 19:19

    Jan Vos:

    Lieve Cobi, ik heb net een telefoontje gekregen. Mart Verschuur is overleden. Zij is door de familie dood gevonden in haar huis. Zeer onverwacht. We zullen haar missen. Ze wordt volgende week maandag gecremeerd.
    Groet Jan Vos

  • 28 April 2015 - 06:14

    Cobi:

    Daar ben ik ook van onder de indruk, zo even stil...., het is 10 uur in de avond, als ik jullie mailtjes lees. We gaan Mart missen op onze maandag ochtenden.
    Veel liefs voor de familie en al mijn schilderclubgenoten, Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 157362

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: