Bandon - Reisverslag uit Bandon, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Bandon - Reisverslag uit Bandon, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Bandon

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

02 April 2015 | Verenigde Staten, Bandon

eerst de foto's er op zetten, dat is gelukt, vanavond doe ik wel een stukje schrijven.
Ik zag een bib. en dacht even pauzen en het is een super bib, zo langs de Hayway.
Tot later, geniet van de eerste foto's uit Oregon, liefs cobi
Nu lig ik bij te komen, lang uit, jullie liggen ook op een oor, behalve Olga in N.Z..daar heb ik ook ervaring op gedaan toen ik daar fietste om met houttransporten om te gaan, ben er al aangewend, die leuke jonge man, was in Amsterdam geweest, toen hij als aupair in Duitsland was voor een jaar, dat was even leuk om met jullie te delen. Vandaag had ik minder wind, de zee foto's zijn van gister, ik kon toen tegen de wind inhangen, kwam bijna niet vooruit. Het hout ruikt lekker, als zij langs rijden, er zijn ook aoto's met een heerlijke sinaasappel geur, er staat niets op die auto's maar er hangt een geur van sinaasappel als zij voorbij zijn. Ook borden met Tsunami waarschuwingen, Cresten city is getroffen in 1964, er staat op wat je moet doen, na een aardbeving het hoger opzoeken, ook ervaring opgedaan, toen in Figi, een klein uitstapje vanuit N.Z.
De laatste 2 dagen heb ik samen bijna 200 km afgelegd, morgen doe ik er 40 km. Het op en neer peddelen ( fietsen zoals zij dat hier noemen) gaat al wennen, net als mijlen i.p.v. Km,
Mijn lunch was een verrassing, ik dacht dat het er anders zou uitzien.
Leuk Annelies, dat je nog op was, doe je de andere dames de groeten. En alle volgers een vrolijk Paas weekend, liefs Cobi

  • 03 April 2015 - 00:09

    Annelies:

    Hi Cobi,
    leuk dat ik dit nog even zie. Het er daar weer zeer aantrekkelijk uit. Veel plezier. Dit is mijn laatste mailtje vandaag, het is 24.00 uur. Ik duik mijn mandje in. Morgenavond Vega, denk je eraan geen vlees morgen ;o))
    We zullen ons glas heffen op je leuke expeditie. Liefs Annelies.

  • 03 April 2015 - 15:18

    Annemiek Van Dorp:

    Hoi cobi,
    je hebt lang niets van mij gehoord, had wat problemen met mijn e-mailadres, maar hoop dat deze wel bij je aankomt. We zullen vanavond aan je denken en zoals Annelies schrijft een glas op je heffen voor een verder reisplezier. Mooie Paasdagen. Liefs Annemiek. Ik heb Wilma voor het eerst in het echt ontmoet, met de parkeerkaart gaat het super. Bedankt bij deze.

  • 03 April 2015 - 19:09

    Pat And Sue:

    Hi Cobi,
    It was so nice to meet you this morning. We will be thinking about you as you head up our beautiful coastline in Oregon on your VERY heavy bicycle. Please stay in touch.
    Pat and Sue

  • 03 April 2015 - 21:29

    Cobi:

    Thanks Pat and Sue, it was a very nice talking with you, this morning.
    I met very nice people on the way, with the bike, it is every time a big surprise to meet the people.
    Also on my other bike trip, in the east of Europe, Turkey, Georgie, Azerbedan, the Far East, Australie and New Zealand.
    And in all these places, you meet people from all over the other parts from the World.
    I think, the Earth is the holy place and we must take car for it. And we must take care for the young people of the world, for there are places, where is a lot of trouble. I think by miss understanding each other.
    People on the way understand, that I think the import thing is give a real nice talk and a smile, to each other.
    Zo volgers van mijn blog, sorry als ik doorsla, maar ja....

    Every body have a nice Easter and take care for the people around you, big hug, Cobi

  • 03 April 2015 - 21:31

    Cobi:

    Lieve Annelies, Annemiek, Paula en Trieneke, eet smakelijk.
    En wat heb ik gemist?
    Veel liefs cobi

  • 06 April 2015 - 12:41

    Wilma Zijlstra:

    Lieve cobi, gisteren nacht heb ik weer in jouw huis geslapen. Saar vind het gezellig en is niet weg te slaan. Annoeska vind het ook helemaal gezellig met saar en is al een paar keer mee gegaan en slapen. Afgelopen donderdag zijn ze allebei meegeweest en ging celine beneden in je logeerbed. Celine vond het ook gezellig, annoeska en ik zijn vrijdagmorgen nog even de stad in geweest en celine bleef bij saar (lekker leren voor haar examens). Op deze manier is Saar niet alleen.ik heb al kennisgemaakt met de buurjongens en ik schrijf hen briefjes wanneer ik weer kom en/of ik bel/sms Annemarie. Meestal ga ik 2 x per week bij saar slapen(soms 3x) ik vind het heerlijk om ij jouw huis te zijn en ben heel erg dol op Saar.
    ik ben erg trots op je en vind het fantastisch om te lezen hoe je elke berg weer over fietst. Dikke kus en knuffels, wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 157343

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: