Crescent City - Reisverslag uit Crescent City, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Crescent City - Reisverslag uit Crescent City, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Crescent City

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

31 Maart 2015 | Verenigde Staten, Crescent City

Goede morgen vanaf de slaapbank, van een centrum, wat bij een kerk hoort, via "warmshowers" onderdak, met een warme douche, mag de keuken ook gebruiken.
Dit was een tip van Jimmy, die ik op de camping, zondag tegen kwam. Hij bleef niet, want het was te vroeg om te stoppen. Ik kreeg het telefoon nummer van Kate, warm...
Er waren genoeg anderen campeerders, veel dieren geluiden en ook vogels, die belletjes geluid produceren, mijn eerste gedachte was, yoga centrum, maar tijdens het fietsen of lopen hoorde ik het ook. Gisteren, 2x een lange duw tocht naar boven, krijg al spierballen, leuk gesprek halverwegen met een stel, die afdaalden, op een drukpunt van de weg. Zij komen uit de buurt van New York, gaan richting San F. Vervolgens ik weer verder omhoog, langste loop, anderhalf uur en in 15minuten beneden, tot bijna in het centrum van Crescent City.
Kate gebeld, kon komen, douche, vuile was bij elkaar in de tas, naar de wasserette. Alles schoon en vandaag ga ik Oregon plannen, de bib opzoeken en iets bekijken op de fiets zonder bagage.
Voor jullie nog een fijne dag, big hug, Cobi
En bedankt voor jullie fijne reacties, lief, xx

  • 31 Maart 2015 - 17:35

    Trieneke:

    Hoi Cobi,
    Maar goed dat je nu een mobiel hebt en aardige mensen tegenkomt. Je moet de groeten hebben van de hele schilderclub. Jouw reis wordt uiteraard bij de koffie besproken en bewonderd. Volgens je bijgevoegde kaartje zit het hele gebied vol met natuurparken en de Oregon Pine is een beroemde, goede houtsoort. Je schiet al aardig op richting Vancouver!
    Ons meezingconcert was wel/niet een succes. Het was heel slecht weer en er waren maar een handjevol mensen gekomen. Sarah liet ons echter in een grote kring zitten met de vleugel in het midden en onder haar begeleiding werd het een mooi, intiem meezingconcert, waarbij wij een 5-tal koorstukken apart zongen. Na afloop met Annelies een hapje gegeten. Zij was mijn enige gast.
    Veel sterkte met fietsen en naar boven duwen...
    Liefs, Trieneke


  • 01 April 2015 - 17:43

    Jan Vos:

    Hoi Cobi,
    Ernestine en ik zitten nu aan een tafel in een hotel aan de Moezel. Koud, maar nu toch zonnig. Onderweg hadden we zelfs sneeuw.

    Ook ik heb goedeherinneringen aan Oregon Pine. Mijn vader, je las het al in mijn moeders boek, was meubelmaker en had op een keer een hele partij oregon pine op de kop getikt. Dus alles in ons huis wat nieuw gemaakt werd was van oregonpine. Ik vind het een heel mooie houtsoort. Een mooie kleur en een beetje oranje.

    Mooi dat je nu ook de bepakking van je fiets hebt gefotografeerd. Ik had wel een idee. Maar dit is nog indrukwekkender.
    Vanmiddag in Cochem zag ik zomaar op de boulevard redelijk ruime bagagekluizen staan. Nu begrijp ik waarvoor die moeten dienen. Voor mensen zoals jij, die hun bagage even goed opgeborgen willen hebben om lekker zonder al die tassen de omgeving te verkennen op de fiets.

    Heel,goede reis verder,
    jan vos

  • 01 April 2015 - 18:00

    Trieneke:

    Lieve Cobi,
    Wat een mooie foto,s. Je krijgt zo een goede indruk van je route, de weg en de omgeving. Bearcountry aan het beeld te zien en een aardige jongeman..Ik ben blij dat jij er ook een keer op staat. Je ziet er patent uit! Hier is de herfst volop ingetreden, storm, af en toe regen en zelfs wat donderklappen en koud en dan te bedenken dat we al heerlijk wijn op het strand hebben gedronken...
    Het wandelen zit een beetje in het slop, te veel andere dingen, te slecht weer en meer van dat soort smoezen, kortom, je wordt gemist.
    Liefs,
    Trieneke

  • 01 April 2015 - 20:27

    Annelies:

    Hi Cobi, daar ben ik ook weer eens.
    Het wordt steeds leuker daar bij jou! Heb zojuist genoten van de leuke , mooie en grappige foto's.
    Spierballen eraan en lovehandles eraf en ook nog een lekker kleurtje. We herkennen je straks niet meer!
    Heerlijk dat je zulke gezellige inspirerende, ontmoetingen hebt. Veel plezier en succes weer op je volgende traject. Liefs Annelies.

  • 03 April 2015 - 04:08

    Cobi:

    Leuk jullie reacties, dank daar voor, na een dag van bijna 100 km lig ik na te genieten van de dag en jullie reacties lang uit te lezen.
    Veel liefs en nu ga ik even na de laatste bijdrage, die ik vanmiddag ben begonnen, toen er ineens weer een mogelijkwas om foto's te plaatsen op het blog, veel liefs Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 157347

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: