Bijna in San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Bijna in San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Bijna in San Fransisco

Door: cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

17 Maart 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vergeten aan jullie voor te stellen; Kate , Jason en 3 kinderen, uit Vancouver. Daar heb ik 2 landkaarten van gekregen, Vancouver en de omgeving. En ook uitgenodigd voor een thee. Dan geef ik de kaarten weer terug.Dat was afgelopen vrijdag. Die dag, dat alles mee zat.
Zondag en vandaag slaap ik aan de kust, in hetpigeon Lighthouse en vandaag in het Montara Lighthouse. Ongeveer nog 40km van S.F. Af, daar heb ik 2nachten geboekt. En ga ik wassen en het volgende traject uitstippelen, naar de grens met Oregon.
En ook een bib opzoeken om wat foto's er bij te doen.
Het gaat al iets makkelijker de hevels op. Er af gaat enorm leuk. Gisteren en vandaag langs de Hayway, was goed te doen. Ook 2fietsers ontmoet, even gebabbeld en weer met ons eigen ritme verder gefietst. Vandaag geen zon, iets frisser, goed te doen. Voor al mijn volgers, veel liefs, cobi
En speciaal voor degenen, die voor Saar zorgen.

  • 17 Maart 2015 - 09:53

    Trieneke:

    Lieve Cobi,
    Het lighthouse, slaap je dan in een vuurtoren of heb ik daar een verkeerd beeld bij? San Francisco, met die beroemde helling die in alle films voorkomt! Ik heb je niet meer over het kayakken op zee gehoord, is dat niet doorgegaan? Volgens ons (Cecile en Jozef o.a.) beleef je wat minder onderweg dan op je vorige reizen. We waren gisteren weer in Theater ins Blau. Aardige voorstelling maar het kon beter. De algemene mening is volgend jaar niet meer daar. In zijn algemeenheid toch niet zo goed als de voorstellingen in het Laktheater. Mijn slaapkamer begint op te schieten. Ik ben het langzamerhand een beetje zat en wil mijn huis en leven terug. Mijn bank is na ruim een week niet zo comfortabel meer!
    Liefs, Trieneke

  • 17 Maart 2015 - 10:16

    Trineke Collet:

    Hallo Cobi,

    Wat vind ik dit toch knap van jou, weer zulke einden fietsen en dan nog wel de heuvels op.
    Het is natuurlijk een totaal andere tocht dan die op je wereldreis, waar je vooral in Oost -Europa zulke lieve mensen ontmoette, die je bij hen thuis uitnodigden. In Amerika lijken de mensen mij toch wat afstandelijker, ook al zijn ze vriendelijk.
    Ben benieuwd hoe het slapen in de Lighthouses is bevallen, waarschijnlijk een fenomenaal uitzicht over zee.
    Lekker fietsweer toegewenst en de ontmoeting met aardige mensen.
    Liefs,Trineke

  • 17 Maart 2015 - 11:46

    Janine Goossens:

    Van onze keramiekclub weer bericht:
    Robbert: ik hoop dat je een goede reis hebt en dat je vol nieuwe inspiratie terug komt
    Thirza: Goede reis en tot ziens!
    Quania: Goede reis en veel geluk! groetjes
    Linda: Ik ben bezig met een spaarvarken en stuur als deze klaar is een foto. Dat je maar een hele goede reis mag hebben! En dat je veilig terug moet komen!!
    Truus: Dat je maar heel veel gezellige mensen ontmoet!! ik mis je bij het handwerken!
    Yvonne: Ik ben jouw schaaltje aan het glazuren. We gaan experimenteren met knikkers.
    Janine: geniet met volle teugen!! We missen je wel. een behouden en goede reis verder met leuke lieve mensen op je pad!!

    Liefs van ons allemaal!!

  • 17 Maart 2015 - 19:27

    Cobi:

    Wat een leuke en lieve reacties, dank je wel, dames en heer van de Spil, ik mis jullie ook al een beetje, volgende traject ga ik aan de Haagse Hopjes beginngen, die ik van jullie heb gekregen, donderdag vertrek ik uit San Fransisco richting Vancouver, dat probeer ik in 5 weken te doen.
    Ik zit veel op de fiets en kwam gister 2 aardige heren tegen, die camperen onderweg, misschien ga ik.....
    En verder ben ik ook een beetje gereserveerd, want ik ben nog een aantal weken op mij zelf aangewezen.
    Kan niet help roepen en jullie komen eraan! Maar ik voel wel jullie aandacht.
    Vanmorgen kreeg ik een lekker fruithapje van Amerikanen, die dat over hadden.
    Zondag in Sant Cruz, kwam ik Julia tegen, de hier voor haar studie is, aan de Universiteit van San Fransisco.
    En de hostels bij de vuurtorens was een super overnachting, vandaag ben ik voor 2 nachten bij de Fishermans Warf in het noorden van San Fransisco. Nu nog onderweg, gestrand even in de bib.
    Zo de tijd zit er bijna op, veel liefs, groeten, Cobi

  • 17 Maart 2015 - 20:23

    Nico Bult:

    Zo te lezen vermaak je je prima Cobi. Mooi zo, veel plezier nog. Geniet er van.

    Groetjes,

    Nico

  • 18 Maart 2015 - 17:19

    Bas Thijsse:

    Hi Co,

    dat gaat lekker hard zo SFO here we come...
    en een date in Vancouver.

    Hier is de laatste werkdag klaar, nu naar huis en dan lekker klussen.
    volgende week weer tripje maken (zie email)

    is het al een beetje lekker weer ( temperatuur ) en natuurlijk al een hoop foto's aan het maken.
    lighthouse is leuk - hebben wij hier ook op Scheveningen - nog geen hotel..

    geniet ervan en tot gauw,

    Bas

  • 22 Maart 2015 - 22:22

    Wim Harfterkamp:

    Hallo Cobi
    Al in San Francisco of inmiddels al achter je gelaten ? Deze week viel een mail die ik je stuurde compleet van het scherm, waarschijnlijk een verkeerde toets in gedrukt. Al met al ga je inmiddels wel als een speer op je nieuwe Fiets of had je die al ?
    Ik wens je nog veel goede kilometers en dan natuurlijk zonder pech onderweg
    Met lieve groet van Ria en Wim.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 157357

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: