Starbucks - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Starbucks - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Starbucks

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

10 Maart 2015 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Zo even een koffie en een goede verbinding. Mijn reisplan aan het veranderen, want verder omhoog wordt mij afgeraden.
Fiets ik vandaag naar san Luis Obispo, beetje van de kust af.
Het is nog steeds mooi weer, beetje mistig in de morgen, later de zon, mijn armen en kuiten waren eerst rood en nu een mooi kleurtje.
Vivian nog gefeliciteerd
Gitte leuk om je weer te lezen, Maya komt in de tweede helft van augustus naar Den Haag, laten we tegen die tijd contact maken om iets af te spreken.
Lieve mensen op Sparring een fijne dag.
Judith het gaat lekker met het puzzelboekje.
Yvonne, de stroopwafels doen wonderen bij een fietsdipje.
Ik was te laat om de mensen op de Spil een leuke dag te wensen, moeilijke verbinding, dus nu een fijne dag en veel liefs.
Misschien tot later op de dag, liefs voor mijnvolgers, cobi

  • 10 Maart 2015 - 17:28

    Cornelli:

    Hallo Cobi,

    Lees net dat je dagboek al meer dan 1000000 keer is bekeken!!! Gefeliciteerd!!
    Niet iedereen reageert ,maar we volgen je wel en stimuren je via onze gedachten.
    Ben naar de vrouwendag in het Louwman museum geweest.Was leerrijk,groots opgezet.
    Ik ben meer van het kleinschalige(intieme??!!).Volgend jaar zoek ik die weer op.
    Jammer dat je van de kust moet afwijken,maar wel verstandig.Met een positieve instelling kom je overal!!Heel veel fiets-loop-bus plezier toegewenst.


  • 10 Maart 2015 - 17:44

    Trieneke:

    Hoi Cobi,
    Morgen (voor mij) weer naar de Sparring. Ben benieuwd of René er nu wel is. Ik ben aan het "kamperen" in mijn eigen huis, slaap voorlopig even op de bank. Is het te stijl dat je van de kust af gaat wijken? Maar je plan al fietsend aanpassen is jou wel toevertrouwd. Veel plezier onderweg en veel leuke mensen.
    Liefs, Trieneke

  • 10 Maart 2015 - 17:54

    Wim Harfterkamp:

    Hoi cobi.

    nog even ben ik terug , krijg net je mailtje en lees dat stroopwafels goed zijn tegen een fietsdipje maar een banaan is ook prima hoor. Ook mijn felicitatie omdat je al 1000000 bent bekeken reis.
    .Misschien een 0 teveel? In ieder geval geweldig voor je.

    Groet Wim.

  • 10 Maart 2015 - 20:17

    Cobi:

    Volgers, ik denk dat het getal een beetje te veel nullen heeft gekregen.
    En Trieneke, doe de groeten aan de mensen op Sparring, ik mis ze al een beetje.
    Cornelli, de prijzen zijn ook niet zo hoog, eten is goedkoop, maar slaap prijzen rijzen de pan uit.
    Vannnacht was de goedkoopste plek op een Golf terrein. Ik heb wat afgedongen en toen maar genomen.
    Het was wel super, met een Kingsize bed, doe mij maar gewoon. Mooie badkamer met veel toeters en bellen.
    Het restaurant was gezellig, een dame is met een Nederlander getrouwd uit Alphen aan de Rijn. al 15 jaar en is daar bakker in de omgeving.
    Gisteren naar Los Osos gefietst tegen wind, ongeveer 20 km en vandaag weer terug, met weer tegen wind.
    Nu zit ik in de bib. in San Luis Obispo, met een Duitse jongeman met fiets ontmoet " Jordi". We zitten gezellig samen even in de bib. Hij gaat naar L.A.
    En ik ga vanmiddag met de trein naar Salinas, 200 mile naar het noorden, vertrrek om 15.00 uur.
    Volgers, fijne avond en Olga een fijne werkdag, liefs, Cobi

  • 11 Maart 2015 - 12:08

    Martine:

    hoi cobi, leuk om je blog te lezen. ik wens je veel succes. groetjes van ons allemaal

  • 12 Maart 2015 - 02:11

    Cobi:

    Martine wat leuk dat je op mijn blog reageert. Wil jij iedereen op de Spil de groeten overbrengen, Cobi

  • 21 Maart 2015 - 16:06

    Francienv.d.klein:

    Ik heb met jouw poes Saartje die in de achterkamer op tafel zat geroepen en ze kwam onmiddellijk naar de kamer en ging op de vensterbank zitten. Ik heb haar de groetjes van jouw cobi over gebracht! Ik vind je reis tot nu toe erg mooi en interesant. Sukses met je verdere reistocht!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 157354

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: