Lompoc-Arroyo - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Lompoc-Arroyo - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Lompoc-Arroyo

Door: cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

09 Maart 2015 | Verenigde Staten, Lompoc

Zo de zondag zit erop. Goed verlopen en gefietst,,boven de 4procent, loop ik naar boven. En dat was vandaag verschillende keren. Maar dan kijk ik lekker om mij heen,zie mooie vogels, super blauw ,salamanders,die weg schieten en aardbeien velden.
vandaag is hier de klok vooruit gezet. Na mijn super ontbijt, was het ineens 10 uur, normaal zit ik om 8 uur op de fiets.
Het was rustig op de weg, zal morgen wel anders zijn.
Gisteren zat ik in de bus, dat was luxe. En dat ga ik van de week nog een keer doen. Was gister wel even zoeken naar een slaapplaats; discussie met 2 dames, een vond dat ik niet heen kon gaan, de ander wel. Ik op pad, daar vertelde een aardige mijnheer, dat dit niets voor mij was, dat zag ik ook, maar ik heb wel in mindere slaapplaatsen geweest. Hij stuurde me naar iets anders, wees de weg, via zijn telefoon. En ja, dat was aangenamer. Toen de straat op om iets van eten te halen; broccoli soep en een broodje kaas metveel toeters en bellen, paste bijna niet in mijn mond, wel lekker. Tv gekeken, maar daar is niet veel aan, wel het nieuws, Europa komt er niet invoor, wel de problemen hier. Het nieuws bij julli ga ik zo dadelijk doen met iPad. Ik heb een bib. gezien vandaag hier waar ik nu ben, daar ga ik morgen weer even kijken om foto's erop te zetten. Vanavond heb ik voor het eerst een onderkomen via "warmshowers", dat is super leuk, bij privé mensen thuis. Zo bij gepraat, veel plezier daar bij jullie, morgen ochtend met het schilderen,
Lies en groeten cobi

  • 09 Maart 2015 - 09:27

    Léon Van Zijl:

    Hoi, Cobi..
    Leuk om je weer zo vanuit Houten te volgen. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je weer heerlijk van alles aan het beleven bent. Wij treffen hier op papier voorbereidingen voor een tocht door Adèche en Auvergne, met de camper. Niet meer het ''busje', maar een wat grotere met vast bed >> we worden ook een daagie ouder en dan is niet elke dag de dinette ombouwen erg fijn.
    Veel plezier daar... (maar dat gaat wel lukken ;-))

    Loes & Léon

  • 09 Maart 2015 - 10:04

    Annemiek:

    Mooie reis verder Cobi. De parkeervergunning wissel gaat uitstekend. Fijn dat de bevolking je zo helpt bij allerlei zaken. Liefs Annemiek

  • 09 Maart 2015 - 17:01

    Marianne Roza:

    Hoi Cobi.

    Je flikt het toch maar weer hè. Zo'n eind fietsen en kletsen met iedereen! Hier alles OK. Eindelijk vandaag lekker weer, in vestje naar buiten :). Ik wens jou nog heel veel fietsplezier met leuke overnachtingen!
    Hartelijke groet, Marianne van De Windhappers.

  • 09 Maart 2015 - 17:07

    Wim Harfterkamp:

    Fijn voor je dat je leuke mensen ontmoet die met je meeleven onderweg en je daardoor ook bij een betere slaapgelegenheid terecht bent gekomen.Jammer dat het je niet lukt met het fotograferen want zo'n mooie blauwe salamander in de buurt van een aardbeienveld levert natuurlijk een pracht foto op.
    Vanmorgen op de club hebben we een bespreking over het bezoek aan het museum gesproken en met de
    introducees erbij komen we op 36 deelnemers. een en ander staat gepland voor 20 april.Later hoor je wel hoe het geweest is.
    Groet Wim en blijf genieten.

  • 09 Maart 2015 - 17:25

    Bas:

    Hi Co,

    Ziet er goed uit de dag.
    Ik had wat auto problemen - stond zit Zaterdag en de ANWB heeft me weer op weg geholpen.
    Vandaag opweg naar de Dealer ging de auto weer stuk, mooi met een truck afgesleept.
    en weer op mijn werk. met de ruilauto.
    het wordt al lekker weer in NL / de lente is hier,
    Morgen dagje vrij / Marco komt eten en filmpje..
    Huisgenoot gaat ook lekker.
    tot vd week.
    Bas

  • 09 Maart 2015 - 18:26

    Cobi:

    Dat zijn leuke berichten, fijn dat het goed gaat daar in Nederland.
    Vandaag zei mijn overnachtings gastheer, dat het hier in Calafornie ook beter gaat met de economie, hij is een architect en zijn parner zit in het onderwijs. Het was super overnachting.\
    Afwachten wat het vanavond gaat worden.
    Leuk dat jullie de 20 ste naar het Mauritshuis gaan.
    Bas de groeten voor Marco
    Annemiek succes met alles.
    Marianne de groeten voor de Windhappers, a.s. woensdag.
    Loes en Leon, fijne voorbereidingen.
    Trieneke, sterkte met de volgende aanpak en groeten aan Riet.

    Volgers een fijne week, liefs en groeten, Cobi

  • 10 Maart 2015 - 17:29

    Wim Harfterkamp:

    Hallo Cobi
    Leuk dat er nu ook foto's bij je reisverslag zitten. Bij ons wordt het voorzichtig een beetje lente en zijn net terug van een wandeling in Kijkduin.Ik hoorde vanmorgen op de radio dat in Amerika de klok al een uur naar voren is gezet , jammer voor ons dat we nog een paar weken moeten wachten maar ach die komen ook wel om.
    Ik wens je nog veel veilige kilometers toe zonder lekke banden op mooie fietspaden door lieflijke landelijke plekjes met veel zon.

    Met lieve groet van Ria en Wim.

  • 13 Maart 2015 - 08:20

    Hendrik Jan:

    Hallo Cobi,

    Leuk om de plaatsnamen te horen. Ik herken ze van onze reis een paar jaar geleden. Wat een enorm land is het! Grappig ook je foto's. Mooi ook die roze bodembedekker. Lekker fel. Heb je de zeeolifanten nog gezien in de buurt van Heart Castle? Heel veel plezier daar. Hier alles okay. Vandaag op mijn thuiswerkdag toch naar Almere, dus daar baal ik een beetje van. We hebben vanavond buurtbieenkomsten ivm wijzigingen in de kliniek. Vind ik wel spannend. Hoi hoi, Hendrik Jan en natuurlijk ook de groeten van Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 157349

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: