Oxnard - Reisverslag uit Oxnard, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Oxnard - Reisverslag uit Oxnard, Verenigde Staten van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Oxnard

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

06 Maart 2015 | Verenigde Staten, Oxnard

Goede avond Volgers bedankt voor al jullie leuke reacties.
Het werkt nog niet zo lekker op de iPad, was bijna klaar en toen vloog het programma er weer uit.
Vandaag 100km afgelegd, langs de mooie oceaan, 10km langs het strand en ton langs Hayway 1., wat goed te doen is af en to lopen en vervolgens met een bloedgang naar beneden, lekker koel. veel zomerbloemen gezien en super aardbeien, bijna iets te mooi.
Bij mij is het 7 uur avond, bij jullie in N. 4 uur in de ochtend, nieuwe dag. Zo lezen jullie het blog als ik nog op een oor lig.
De komend dagen zijn de afstanden korter. Nu ben ik moe en ga eens wat tv kijken.
Veel liefs en groetjes cobi

• 06 Maart 2015 - 10:16

Annemarie Legdeur:

Hoi Cobi, je bent al weer lekker op weg lees ik.
    Jammer van die dure taxi, maar het mooie weer en de uitzichten maken alles weer goed.

Veel succes!

Groetjes,

Annemarie

• 06 Maart 2015 - 11:10

Nelson En Rita:

Hallo Co,
    De kop is er af, je bent onderweg.
    Petje af.
    Bijna 18 jaar terug met Jaap en Tiny ook via HW nr1 naar San Francisco gereden ( met de auto ).
    Prachtige route hoop dat je snel je foto's kan laten zien.
    Wees voorzichtig en geniet.
    Je neef.

• 06 Maart 2015 - 11:56

Jaap Bult:

Hallo Co
    Je volgt een mooie route ,en er komt nog meer moois onderweg.
    In Limmen gaat alles zijn gangetje.
    Vanavond gaan wij naar oud Limmen alwaar zij een avond presenteren over de rijkstraat weg zoals het vroeger allemaal was.
    Nog veel plezier op je fiets tocht , en wij blijven je volgen
    Tiny en Jaap

• 06 Maart 2015 - 12:31

Annemiek:

Hoi Cobi,
    Fijn dat alles weer naar wens gaat, op die vervelende taxichauffeur na. Geniet van alle het moois onderweg en hoop dat je nog vele mooie ontmoetingen mag meemaken met de lokale bevolking.
    p.s. inmiddels dankbaar gebruik gemaakt van je bezoekerspas.
    Goede reis verder. Ik volg je op de voet. XX Annemiek

• 06 Maart 2015 - 18:43

Bas:

Hi Co,

Ziet er goed uit - jammer van de taxi maar leuk dat het vliegen goed ging.
    en je gaat al weer als een trein.... rustig aan je hebt weken de tijd...

Heel veel succes en tot gauw op je blog en per email.

Enjoy

Bas

• 06 Maart 2015 - 20:03

Cecile Sloots:

Hoi Co, wat spannend allemaal met een veel te dure taxi maar als je dan weer een dag met 100km fietst heb je het zo weer terugverdiend. Ik ben blij dat je de zenuwen voor de vlucht snel te boven was.
    Geniet van alles wat je ziet onderweg en eet maar lekker. de overtollige pondjes fiets je er zo weer af.
    liefs en tot volgend contact

cecile

• 06 Maart 2015 - 21:20

Wim Harfterkamp:

Hallo Cobi.
    De eerste 100 km zitten er op, wat een prestatie.Zeker geen last van het tijdverschil gehad ?
    Neem op tijd je rust en geniet van al die nieuwe dingen die je tegen komt en al zittend in het zonnetje
    alles lekker op je in laten werken.
    Groetjes van Ria en Wim.

• 07 Maart 2015 - 01:58

Cobi :

Hi Volgers, geen last van het vliegen gehad, kwam door de mooie stoel. De 80 dollar was van een shuttle, dat kan niet dacht ik, die bela....mij. Ik ben toen weer de AirPort binnen gelopen, dame geraadpleegd en die vond het ook vreemd. Haar idee was neem een gewone taxi. Daar stond mijn redder, die regelde van alles, leek wel Istanboel, dat ging gesmeerd voor 30 dollar.
    En het is een mooi stuk van Amerika tot zo ver.
    Morgen zal ik eens kijken of er hier een bibliotheek is met ouderwetse computers om foto's op te laden.