Port Naudari - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Port Naudari - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Port Naudari

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

07 Februari 2013 | Fiji, Nadi

Donderdag avond, even een klein stukje op het blog:
Gisteren en vandaag de haven en het strand op gezocht, dat is heerlijk koel om de dag door te brengen.
Gisteren eerst de havn waar boten vertrekken naar eilanden, zoals naar een Bounty eiland. Vervolgens naar het strand, een vriendelijke man van het hotel waar ik het strand op ging kwam mij na twee uur melden dat er een Sunami op komst was, iedereen van het strand af moest en hoger op het moet gaan zoeken. ??
Dacht neem de bus terug naar het hotel, 6 km van het strand.Het was druk die richting op maar de bus kwam snel, gewoon blijven ademen. Het was relaxt in het hotel, maar veel auto's op straat en mensen die stonden te praten.Twee uur later werd het alarm weer ingetrokken. Dus geen drama foto's. Wel mooie strand, zee en marktporducten op de foto.
Morgen, bij jullie donderdag avond, vertrek ik weer naar Auckland toe.
Tot ziens in N.Z., liefs en groeten, Cobi

• 07 Februari 2013 - 19:57

Annelies:

Hi cobi, Knappe reactie hoor: "gewoon blijven ademen bij zo'n schrik. 'k ben blij dat je niet zo iets hebt mee hoeven maken. Ik ga nu van je foto's genieten dn daarna voor bereiden. We hebben een verandering op school met i.pv. de oriëntatie periode en daarna een verdiepings periode; beide van 10 weken. Nu één week oriëntatie en 19 weken verdieping met de opdracht aan het team om spontaan een project week te organiseren voor de orëntatie week.
    Juist...... een hectische week nu deze week. Daardoor vanavond 3 nieuwe lessen voor bereiden. Te geven aan groepen die ik totaal niet ken. Héé'l spannend dus.
    verder alles naar 't zin hoor. Dus voor nú:
    lieve groetjes en plezier in Auckland weer!