Van Serang, via Jakarta, Bekasi naar Kerawang - Reisverslag uit Kerawang, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu Van Serang, via Jakarta, Bekasi naar Kerawang - Reisverslag uit Kerawang, Indonesië van Cobi Bult - WaarBenJij.nu

Van Serang, via Jakarta, Bekasi naar Kerawang

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg Cobi

01 November 2012 | Indonesië, Kerawang

Ja het internet bij MacD. lag er uit en er was geen ander te vinden op dat moment. Dan doe ik gezellig andere dingen. Ben fanatiek met Indonesich bezig. Verwant aan Maleisies, maar soms anders.
Het hotel van maandag en dinsdag was leuk, een ontmoeting met een fam., die fam heeft in Bilthoven, als ik terug ben ga ik daar langs. En in het hotel was een sportschool met leuke mannen.En veel herrie van muziek, maar dat is oke!
Gisteren was het niet de bus,maar een taxi, heb mij zelf verwend, de jonge man was aardig en Jakarta heb ik in de file en laag vliegend over de weg gezien. De taxischauffeur wilde wel dat ik ook zijn terugweg, zou betalen. Ja daar heb ik nog nooit van gehoord, jullie wel?????
Heb hem nog iets gegeven zo dat hij over de tolweg terug kon. Of heb ik het mis, doe het niet zovaak met taxi"s. Er komt altijd weer iets speciaals...
Daarom is fietsen relaxter voor mij, eigenbaas. En niet afhankelijk van mannen en hun muziek.
Heb gister weer eens in tijden naar BBC gekeken, zag voor het eerst het water in Amerika, zo dat is heel wat anders, dan hier.
Vandaag zat echt alles mee. Mijn fiets, lowreider gerepareerd, door twee aardige mannen. Kippen en een minikatje gezien, Het hotel is super, met aan de overkant een Warnet, daar zit ik nu op de grond, dat is wat minder.
Jullie een fijne dag, nog even wat foto's, veel liefs, Cobi en ik kijk nog even naar het vorige verslag,

  • 01 November 2012 - 06:34

    Olga:

    Hi Co,
    Dat klinkt allemaal weer heel gezellig. Leuk dat jij ook op de foto staat.
    Hier zit de werkdag er weer op en is het al bijna weekend. Van het weekend ga ik naar Hamilton, voor de dans voorstelling van Patrice. Ties en haar zussen komen ook, die zijn van de week in Nieuw Zeeland aangekomen.
    Veel plezier voor morgen.
    Liefs,
    Olga

  • 01 November 2012 - 06:53

    Cobi Bult:

    Leuk Olga, doe Ties en haar zussen de groeten en jij een heel fijn weekend, liefs, Co

  • 01 November 2012 - 17:15

    Wim Harfterkamp:

    Goede middag Cobi.Weer met veel animo je verslag gelezen en de foto"s bekeken.Echt leuk hoor al die leuke mannen die jij onderweg steeds ontmoet en ze zijn vaak nog behulpzaam ook.Ik heb wel het idee dat ik een steeds slankere Cobi zie.
    Nee een taxichauffeur die ook voor de terugreis geld wil hebben die zijn er bij ons niet,maar je niet geschoten is altijd mis zal hij gedacht hebben.
    Wens je nog veel reisplezier met vriendelijke groet van Ria en Wim.

  • 01 November 2012 - 19:59

    Evi:

    Hallo Cobi,
    Ik hoop dat met jou alles goed gaat. We lezen op de site van de Volkskrant een bericht over een zware aardbeving met het epicentrum bij de stad Padalarang, 98 km ten Zuidoosten van Jakarta. Dat zou vandaag na 15uur onze tijd zijn gebeurd. Geen idee wat een aardbeving op 138 km diepte voor gevolgen kan hebben. Vraag in je omgeving ernaar. We hopen het beste. Pas eventueel je reisplannen aan. Zorg goed voor jezelf.
    Alle goeds + liefs Evi

  • 01 November 2012 - 19:59

    Evi:

    Hallo Cobi,
    Ik hoop dat met jou alles goed gaat. We lezen op de site van de Volkskrant een bericht over een zware aardbeving met het epicentrum bij de stad Padalarang, 98 km ten Zuidoosten van Jakarta. Dat zou vandaag na 15uur onze tijd zijn gebeurd. Geen idee wat een aardbeving op 138 km diepte voor gevolgen kan hebben. Vraag in je omgeving ernaar. We hopen het beste. Pas eventueel je reisplannen aan. Zorg goed voor jezelf.
    Alle goeds + liefs Evi

  • 01 November 2012 - 19:59

    Evi:

    Hallo Cobi,
    Ik hoop dat met jou alles goed gaat. We lezen op de site van de Volkskrant een bericht over een zware aardbeving met het epicentrum bij de stad Padalarang, 98 km ten Zuidoosten van Jakarta. Dat zou vandaag na 15uur onze tijd zijn gebeurd. Geen idee wat een aardbeving op 138 km diepte voor gevolgen kan hebben. Vraag in je omgeving ernaar. We hopen het beste. Pas eventueel je reisplannen aan. Zorg goed voor jezelf.
    Alle goeds + liefs Evi

  • 01 November 2012 - 19:59

    Evi:

    Hallo Cobi,
    Ik hoop dat met jou alles goed gaat. We lezen op de site van de Volkskrant een bericht over een zware aardbeving met het epicentrum bij de stad Padalarang, 98 km ten Zuidoosten van Jakarta. Dat zou vandaag na 15uur onze tijd zijn gebeurd. Geen idee wat een aardbeving op 138 km diepte voor gevolgen kan hebben. Vraag in je omgeving ernaar. We hopen het beste. Pas eventueel je reisplannen aan. Zorg goed voor jezelf.
    Alle goeds + liefs Evi

  • 02 November 2012 - 00:56

    ANNELIES:

    Hoi Cobi,Wat een prachtige bloesemboom!
    Die Low rider ben ik wel nieuwsgierig naar. Had ik nog niet van je gehoord. Lijkt me heel handig.
    Verder bericht hierboven nog al verontrustend. Heb op het NOS niets vernomen(Vandaag
    Genoten weer van al je belevenissen. Hou het kort, moet echt gaan slapen 0.50 uur, anders lukt het morgen niet. Dus wel te rusten en ga misschien wel dromen van verre reizen. Groetjes en liefs Annelies

  • 03 November 2012 - 09:15

    Cobi Bult:

    Ja Wim zoiets dacht ik ook, maar je zit eerst gezellig 3 uur in de auto samen. Ik denk nog, ga hem extra geven. Maar hij werd enorm zakelijk, dus ja dan kan ik ook alleen maar drammen! En wil toch aardig zijn, dus dan wordt het klein-extra. En ja het vliegt eraf de kilo's. Maar in de warmte eet ik veel minder en het fietsen geeft een heerlijjk gevoel ( ik eet/ snoep vaak in Nederland uit frustratie).
    Annelies aan de lowreider hangen de voortassen. En doe je rustig aan? Groeten morgen voor jullie als je gaat wandelen.
    Evi, straks zal ik het navragen, hier niets van op de tv.En ik wil heel graag bij jullie in Nederland terug komen. Ik ga mijn best doen, zal opletten, veel liefs Cobi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cobi

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 157356

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 29 Maart 2013

Den Haag-Auckland

Landen bezocht: